Spring naar bijdragen

Functionaliteit Geo.nl


Odlaniger

Aanbevolen berichten

Het lijkt er op dat alweer een functie van deze site is uitgevallen. Af en toe klik op de link: nieuwe caches. Dan kan ik vervolgens een provincie selecteren, in mijn geval Gelderland. Maar sinds enkele dagen krijg ik direct een opsomming van de ruim 31.000 caches in Nederland.

 

Bekend probleem of is het slechts mijn probleem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bekend probleem. De afgelopen dagen ben ik (in overleg met Geoman) bezig geweest om de website wat te fatsoeneren (foutjes er uit e.d.). Daarbij is per abuis dit linkje kwijtgeraakt. Ik heb het nu op de startpagina teruggezet. Het is inderdaad een handig tooltje.

bewerkt door Peetee
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Graag gedaan. Overigens is de site ook nog uitgebreid met de functionaliteit die tot nu toe enkel op www.geocachersonthemove.nl te vinden was. Je vindt deze als je op de startpagina van .nl klikt op het linkje Cachers on the Move. We verwachten dat de functionaliteit op geocaching.nl beter tot zijn recht komt.

 

Een aantal van jullie heeft de site al eerder eens bekeken, maar voor sommigen zal hij ook nieuw zijn. Bekijk het maar eens.

Je vindt er o.a. een kaart van de BeNeLux waarop de events van de komende tijd te zien zijn, en ook kun je aangeven waar jouw CarTB zo doorgaans te vinden is. Daarnaast maakt de pagina gebruik van een speciaal Android-appje (maar ook de Iphone-app SendLocation werkt met de site) waarmee je op de kaart de thuisblijvers kunt laten zien waar jij aan het geocachen bent. Op de betreffende pagina's vind je meer info hierover.

 

Verder zijn de verouderde cachekaarten van .nl verdwenen, en vervangen door een knop (Geocachekaart) die rechtstreeks naar de .com cachekaart doorverwijst: deze kaart is immers altijd up-to-date.

 

Tot slot hebben we wat gebroken links verwijderd en wat foute informatie verbetert.

 

Maar het is natuurlijk goed mogelijk dat we nog e.e.a. over het hoofd hebben gezien. In dat geval zien we graag dat je het even meldt.

bewerkt door Peetee
  • Top! 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

......Verder zijn de verouderde cachekaarten van .nl verdwenen, en vervangen door een knop (Geocachekaart) die rechtstreeks naar de .com cachekaart doorverwijst: deze kaart is immers altijd up-to-date.Tot slot hebben we wat gebroken links verwijderd en wat foute informatie verbetert.

 

Maar het is natuurlijk goed mogelijk dat we nog e.e.a. over het hoofd hebben gezien. In dat geval zien we graag dat je het even meldt.

 

Geweldig :thumbsup:. Bedankt :thumbsup:

 

Fijn te horen dat er weer ‘onderhoud’ wordt gedaan aan deze site. Dat is een teken van leven en misschien de aanloop naar betere tijden.

Door het gebrek aan onderhoud ( o.a. al die niet werkende linkjes ), zag de site er ( door de eigenaar?/programmeur? ) verlaten uit en dat komt de bezoekers aantallen niet ten goede. Misschien kan t.z.t. het item “Site nieuws” worden aangevuld/worden opgeschoond/worden vervangen. Dit is niet een echt belangrijk mankement, maar nu lijkt het of de tijd ( op deze site ) na 06-04-12 is stil blijven staan, wat geen reclame is en wat nu duidelijk niet het geval is. Dan is de ‘Home’-pagina weer actueel en dat ‘schrikt’ in ieder geval geen bezoekers meer af.

 

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien kan t.z.t. het item “Site nieuws” worden aangevuld/worden opgeschoond/worden vervangen. Dit is niet een echt belangrijk mankement, maar nu lijkt het of de tijd ( op deze site ) na 06-04-12 is stil blijven staan, wat geen reclame is en wat nu duidelijk niet het geval is. Dan is de ‘Home’-pagina weer actueel en dat ‘schrikt’ in ieder geval geen bezoekers meer af.

 

 

Ja, goede opmerking. :thumbsup: Bedankt!

 

Misschien is het wel een idee om die weer eens bij te werken. Ik heb alvast één ontwikkeling toegevoegd... :wink2:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...