Spring naar bijdragen

Afstand Van Een Multi


hellsinki

Aanbevolen berichten

Ik heb zelf in 2003 een cache (GCGGQA) geplaatst met een lengte van 16 KM Hij is nog steeds actief en in al die jaren slechts 189 keer gevonden. Dat is op zich niet zo veel maar elke log levert nog steeds een goed gevoel op, omdat mensen de tocht zeer waarderen.

 

Dus naar mijn mening is het niet zo belangrijk of je cache heel vaak gelogt wordt maar hoeveel positieve respons je krijgt.

 

Als de cache boeiend genoeg is, zal de afstand geen probleem zijn.

 

Er zijn caches waar we diverse malen terug zijn gegaan omdat we ergens vastliepen en dan wordt de uitdaging alleen maar groter! ook als er grote afstanden overbrugt moeten worden.

 

 

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Laat komen... laat komen die wandelcache! :yes:

 

Heerlijk! En ik weet dat er meer liefhebbers zijn, vandaar de website die ik daarvoor gemaakt heb, Wandelcaches in Nederland.

 

Als de cache online komt voeg ik hem toe. De liefhebbers zullen hem dan snel in de picture hebben!

 

Wanneer hoop je hem online te hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat komen... laat komen die wandelcache! :yes:

 

Heerlijk! En ik weet dat er meer liefhebbers zijn, vandaar de website die ik daarvoor gemaakt heb, Wandelcaches in Nederland.

 

Als de cache online komt voeg ik hem toe. De liefhebbers zullen hem dan snel in de picture hebben!

 

Wanneer hoop je hem online te hebben?

SBB is bezig met de laatste werkzaamheden in het bos, de voorbereidingen voor de multi zijn voor 80% klaar.

eind januari laatste check ronde en dan alles plaatsen.en dan kan er proef gelopen worden, laatste wijzigingen aanbrengen en dan on air.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...

deze week is dan eindelijk mijn multi online gekomen.

het is 18 km geworden en de proeflopers waren zeer tevreden en hun aandachtspunten zijn ook meteen verwerkt. (team aragorn mijn dank daarvoor!!)

de eerste logjes zijn binnen en mooi om te zien dat dit eens een keer niet de beruchte schaamstaaljagers zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...