toyotaaygo Geplaatst 19 oktober 2014 Geplaatst 19 oktober 2014 Nu heb ik Poquet Query aangemaakt en ik wil deze informatie naar mijn gps sturen. Iemand een idee hoe ik dat kan doen? Ik heb een eTrex 30.
Barry Geplaatst 19 oktober 2014 Geplaatst 19 oktober 2014 Je hebt de GPX file al gedownload naar je pc? Dan sluit je je Etrex aan op de PC, navigeert naar de Garmin map en ziet daar een GPX folder staan. Daar gooi je het bestandje in.
toyotaaygo Geplaatst 19 oktober 2014 Auteur Geplaatst 19 oktober 2014 Bedankt voor je reactie, maar waar staat dat hoe ik dat kan doen?
Djoekster Geplaatst 19 oktober 2014 Geplaatst 19 oktober 2014 Via je windows verkenner, copy / plakken of knippen plakken ( via je rechtse muistknop )
toyotaaygo Geplaatst 19 oktober 2014 Auteur Geplaatst 19 oktober 2014 oké. Ik heb die PQ een naam gegeven. Dan staat er: verstuur naar! In dit balkje staat mijn mail adres en daaronder het formaat. (*gpx) of (*loc) Verder daaronder staat: versturen. Volgens mij gaat hier dan wat mis. Als ik op versturen druk, komt op de volgende pagina de resultaten te staan, maar kan verder nergens iets verzetten.
Djoekster Geplaatst 19 oktober 2014 Geplaatst 19 oktober 2014 Er is een 2e tabblad waarin de actieve aangemaakte PQ's staan. als je daar op de goede klikt kan je hem downloaden, uitpakken en kopiëren naar je GPSr.
toyotaaygo Geplaatst 19 oktober 2014 Auteur Geplaatst 19 oktober 2014 Je bedoeld dat je hier de caches kunt zien die je gestuurt krijgt. Als het er 87 zijn, staan ze onder elkaar. Nu staat daar achter een een gps met een pijltje, dan kun je ze één voor één over zetten. Maar hoe in ée'n keer?
Birdie.NL Geplaatst 19 oktober 2014 Geplaatst 19 oktober 2014 Hier is een engelstalige uitleg met allerlei screenshots hoe je een pocket query aanmaakt en overzet: http://theycallmebeef.wordpress.com/2013/04/24/a-geocaching-newbs-guide-to-pocket-queries/
StefandD Geplaatst 19 oktober 2014 Geplaatst 19 oktober 2014 Heb je bovenin wel de dag aangevinkt waarop de pq moet worden uitgevoerd? Zonder dat wordt er geen pq aangemaakt.
Barry Geplaatst 20 oktober 2014 Geplaatst 20 oktober 2014 Op de tweede tab zie je de te downloaden PQ staan, mits je de dag goed hebt aangevinkt. Dan kan je het bestandje downloaden naar je pc. Het is even lastig om uit te vogelen, gebruiksvriendelijkheid is nu eenmaal ver te zoeken op de geocaching site.
toyotaaygo Geplaatst 23 oktober 2014 Auteur Geplaatst 23 oktober 2014 Oké, dat bestandje staat op de computer. Als ik deze wil verplaatsen naar Station F: Garmin, dan gaat dat helaas niet. Moet ik daar een map aanmaken of kan ik dit in een bestaande map zetten?
StefandD Geplaatst 23 oktober 2014 Geplaatst 23 oktober 2014 Heracross, weet je dat zeker? Ik heb weliswaar geen eTrex 30, maar bij alle andere modellen is het \Garmin\GPX.
Birdie.NL Geplaatst 23 oktober 2014 Geplaatst 23 oktober 2014 Standaard bij alle Garmin toestellen is het inderdaad: [drive-letter]\Garmin\GPX
Heracross Geplaatst 24 oktober 2014 Geplaatst 24 oktober 2014 Klopt, ik was iets te gehaast met de reactie: F:\Garmin\GPX in dit geval
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden