Team Tabak Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 He Od, heeft je vrouw dan toch een eigen account waar zij gebruik van maakt, wanneer jij je weer eens uren op het forum begeeft? Een dieper inzicht in je huwelijk gaat beslist je cachersgenot verbreden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ioHpeiH Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 ioHpeiH op GC.com bestaat in de voltallige opstelling uit 3 personen. De ioHpeiH hier op het forum is maar 1 persoontje, ik dus. Ik denk dat ik bij 97% van de vondsten van ons team aanwezig was, de rest van het gezin is minder actief. De rest van het gezin heeft ook helemaal geen zin om samen met de Krasse Knarren multi's te gaan lopen. Maar om daarom nou een extra account aan te maken... daar zie ik het nut niet van in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 september 2014 Auteur Share Geplaatst 22 september 2014 Nee Tabak, ik heb twee accounts en mijn vrouw heeft er geen. Zij heeft weer dingen die ik niet heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Ik ben samen met een goede vriendin begonnen met cachen. Samen een account gemaakt en onze eerste caches gevonden. Al gauw bleek dat we ook wel eens los van elkaar cachen. En die hebben we in het begin op onzegezamelijke account gelogd. Maar dat is helemaal niet leuk. Je hebt caches op je naam staan die je zelf niet gedaan hebt, ook geen idee wat ze inhouden. Dus hebben we elk ook een eigen account voor wanneer we alleen of met iemand anders gaan cachen. Sindsdien gebruiken we ze beiden naast elkaar. Werkt prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 september 2014 Auteur Share Geplaatst 22 september 2014 Helmine, dat gevoel heb ik ook gehad. Mijn zoon heeft destijds vijf caches gevonden waar ik niet bij was. Als beginnende cacher heb ik hem gevraagd ze wel te loggen, de puntjes vond ik toen nog interessant. Achteraf had ik er geen goed gevoel bij. Weliswaar weinig met het onderwerp te maken, maar voor mij wel vergelijkbaar met caches waar je wel bij aanwezig bent geweest, maar geen bijdrage hebt geleverd. Daarom zal ik nooit een logrol tekenen die mij vanaf een boomtop wordt toegeworpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Ik zal Diederikus vragen in het vervolg een kokosnoot naar beneden te flikkeren.... De pleisters zijn deze week in de aanbieding bij het Kruidvat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 september 2014 Auteur Share Geplaatst 22 september 2014 Tabak, dit begrijp ik niet. Moet ik een logrol uit een boomcache tekenen om te voorkomen dat ik een kokosnoot op mijn kop krijg? Overigens wil ik je er op wijzen dat hier nauwelijks kokospalmen zijn te vinden. Maar de mogelijkheid bestaat dat een kokosnoot tot de vaste cache-uitrusting van Died bestaat. On topic: Tabak, je bent wel heel off-topic. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 (bewerkt) Maar Od, als je Died aan een touw die kokospalm in stuurt om voor jou dat kokertje te plukken dan is dat toch gewoon een heel handig tooltje dat je inzet? Of hoort dit nou weer in een ander draadje? 22 september 2014 bewerkt door Helmine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Hé Od, jij was toch een kroegloper? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 september 2014 Auteur Share Geplaatst 22 september 2014 Wellicht een virtuele kroegloper, maar leg eens uit waarom jouw bijdrage ook maar enigszins on-topic is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 Wellicht een virtuele kroegloper, maar leg eens uit waarom jouw bijdrage ook maar enigszins on-topic is. Dit draadje gaat toch over jouw tweede account? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 22 september 2014 Auteur Share Geplaatst 22 september 2014 Dit draadje gaat niet slechts om mijn tweede account, dat is teveel eer. Maar goed, ik begrijp het. De cafegangers is echter niet mijn tweede account waar ik op doelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 Tabak, dit begrijp ik niet. Moet ik een logrol uit een boomcache tekenen om te voorkomen dat ik een kokosnoot op mijn kop krijg? Overigens wil ik je er op wijzen dat hier nauwelijks kokospalmen zijn te vinden. Maar de mogelijkheid bestaat dat een kokosnoot tot de vaste cache-uitrusting van Died bestaat. On topic: Tabak, je bent wel heel off-topic. Een uitgeholde kokosnoot lijkt me een prachtige cachebehuizing. Daar kan vast wel een boekje in en een voetbalplaatje... En ik weet dat jij alles doet voor de foto van Cees Cornelissen die in jaargang 1938/1939 de verzorger was voor het tweede elftal van AGOVV. De enige die jij nog mist.... Stiekum ga jij daarvoor een boom in!! Dat weet ik zeker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden