Spring naar bijdragen

Foutmelding In Gsak


TheWorker

Aanbevolen berichten

Sinds gisteravond krijg ik in GSAK de volgende foutmelding zodra ik een cache aanklik:

 

-----------------------------------------------------------------------------------

Fout opgetreden in het script op deze pagina.

 

Regel: 802

Teken: 1

Fout: usermaps is niet gedefinieerd

Code: 0

URL: http://gsak.net/stats/maps/gsak_gmap3_local.js

 

Wilt u doorgaan met het uitvoeren van scrips op deze pagina?

Ja / Nee

----------------------------------------------------------------------------------

Nu heb ik al gemerkt dat als ik de kaartweergave uitschakel dat er geen foutmelding komt, maar weet iemand wat ik kan doen zodat ik kaartweergave weer kan inschakelen zonder de foutmelding te krijgen?

bewerkt door TheWorker
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 1 month later...

Als ik vanuit GSAK mijn rpofile op Geocaching.com wil laten aanpassen krijg ik de melding:

cf7923e0-be0b-4521-99a6-82354fc39862.jpg

 

Ik krijg wel een webpagina in beeld met mijn statistieken e.d. , maar deze wordt dus niet meer geupload naar .com.

De laatste keer dat het probleemloos ging was op 13-10-2014.

Weet iemand wat er fout gaat en hoe dit op te lossen is?

 

Of:

Hoe zetten ik de gegenereerde statistieken van GSAK handmatig in mijn profiel op .com?

 

Ik gebruik GSAK versie 8.4.1.79 en de macro GenUploadStats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat de structuur bij geocaching.com is aangepast zal het werken met de profielupdate niet meer werken. Dat is simpel te ondervangen


Na afloop van het genereren van de statistiek wordt de webbrowser geopend. Met Ctrl A selecteer je de hele pagine. Vervolgens druk je op Ctrl C om de hele zaak te kopiëren. Ga nu naar je profielpagine op geocaching.com en druk op "wijzig profiel". Dan ga je naar het onderste vakje "BIO" Daar druk je weer op Ctrl A zodat de gehele inhoud geselcteerd wordt. En nu druk je op Ctr V, zodat de eerder gekopieerde pagina nu in het vak BIO geschreven wordt. En voila..... je statistieken en je profiel zijn weer helemaal up to date.....




Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoeft niet eens te kopiëren... na het genereren van de statistieken wordt de code automatisch in je klembord gezet.

Jammer dat de automatische update niet meer werkt. Hopelijk bedenkt iemand nog een oplossing zodat het wel goed gaat.

 

@Team Tabak: Jullie manier werkt niet goed, want dan wordt er geen HTML-code meegenomen.

@StefanD: Bedankt voor de tip, die aanpak geeft wel een goed resultaat.

bewerkt door DaffyDuck53
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Nadat ik gsak op mijn nieuwe pc (winddows 10) heb geïnstalleerd wil ik graag weer macro's opslaan en uitvoeren.Maar ik krijg foutmelding #72 ''je kan geen macro starten als er een ander scherm open is'' Hoe krijg ik diverse macro's wel in gsak opgeslagen en werkend ?? De gevolgde stappen die ik gedaan heb: gsak > macro > macro-index > FindstatGen3.gsk> opslaan en uitvoeren >>> foutmelding #72. Voor de goede orde ik krijg dus niet het klein schermpje met de diverse keuzes, maar het edit-scherm van de macro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

probleem opgelost: na downloaden staat achter de schermen keuze: openen met... op ''openen met GSAK macro editor''. Dit veranderd in '' openen met GSAK Geocaching program'' en het werkt nu naar behoren. Bedankt voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...