Spring naar bijdragen

Watch-list en Owner-mailtjes...


Twumi

Aanbevolen berichten

Vanaf afgelopen zaterdag 8 mei 2004, krijg ik plotseling geen enkel watchlist of ownermailtje meer.

Ik kan in mijn instellingen geen fout vinden.

Ben ik de enige met dit probleem, of zijn er meerdere cachers die dit probleem nu hebben??? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Owjee ;)

 

Ik heb dit week-end en vandaag nog e-mailtjes ontvangen van caches op mijn watch-list.

Verder heb ik zelf nog geen gekke dingen geconstateerd.

 

Of toch wel? De weekly notification is deze week dubbel verstuurd, en sommigen hebben nog helemaal geen notification ontvangen, lijkt erop dat er toch wat probleempjes zijn met de mailings.

 

Hopen maar dat het snel is opgelost :D

 

Groetjes van het

WiDi-Team!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok, spamfilter, kan ik me iets bij voorstellen. Mijn provider is zonnet.nl , dus dan zouden meerdere cachers met deze provider dit probleem moeten hebben. Toch? Ik krijg echter wel gewoon de mailtjes van "notificatie berichtgeving" van het forum.

Maar mocht het nou inderdaad een spamfilter zijn, wat kan ik daar dan aan doen??? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanaf afgelopen zaterdag 8 mei 2004, krijg ik plotseling geen enkel watchlist of ownermailtje meer.

Dat overkomt het Cairnteam ook van tijd tot tijd. Dan heeft Hotmail weer eens nukken, want ook andere afzenders komen niet door. Meestal duurt het euvel niet langer dan pakweg een half uur. Vervolgens komt er dan in één keer een enorme golf van mails binnen. Het feit dat wij circa 400 caches op onze watchlists hebben staan is daar niet vreemd aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Watchlist mailtjes willen wel eens vertraging oplopen. Er zijn af en toe periodes van meerdere uren dat er nix binnenkomt, en daarna alsnog. Ik ben zo idioot alles in NL in de watch te hebben staan dus ik krijg weleens een mailtje binnen :D en kan het verloop goed zien. Het heeft meer te maken met Groundspeak dan met Hotmail of andere providers. Misschien heeft het te maken met onderhoud of ontzettende piekdrukte op de Groundspeak servers.

 

Het XS4ALL spamfilter-fenomeen heb ik hier ook ondervonden en opgelost door het filter op de pop-box voor de watchlistmailtjes simpelweg uit te zetten.

 

Gr.M.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:o uhh nu mailtje over werk om 9:27 aan mij verstuurd. (XS4all) komt nu aan. Pop boxen hebben poppen nog niet. Of juist wel :blink:

 

Gemeld door: Enrique (helpdesk)

Datum melding: Thursday 13 May 2004

Begintijd probleem: 08:30

Geschatte tijd om het probleem te verhelpen: onbekend

Vanwege een storing zjn een aantal XS4ALL diensten niet of slecht bereikbaar. Er wordt op dit moment gewerkt aan een oplossing.

 

Het gaat in ieder geval om:

 

www.xs4all.nl [opgelost]

mail en webmail

basic, professional en advanced unix websites (old-style)

publieke shell-servers xs1, xs2 en xs6.xs4all.nl [opgelost]

 

Onze excuses voor het ongemak.

mail wat op helpdesk staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gemeld door: Enrique (helpdesk)

Datum melding: Thursday 13 May 2004

Begintijd probleem: 08:30

Geschatte tijd om het probleem te verhelpen: onbekend

Vanwege een storing zjn een aantal XS4ALL diensten niet of slecht bereikbaar. Er wordt op dit moment gewerkt aan een oplossing.

 

Het gaat in ieder geval om:

 

www.xs4all.nl [opgelost]

mail en webmail (mail zal in de avond weer binnenstromen)

basic, professional en advanced unix websites (old-style)

publieke shell-servers xs1, xs2 en xs6.xs4all.nl [opgelost]

 

Onze excuses voor het ongemak.

Dat wordt ff druk

:blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...