Spring naar bijdragen

Welke Is De Eerste Cache


Blutch

Aanbevolen berichten

Wie weet welke cache het eerste in Nederland was/is

 

De traditie weet ik die ligt in Amsterdam maar wat is de eerste multi,mystery enz.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

weet je wat ook "leuk" is om bij echt cachers te gaan kijken die het spelletje al van het begin spelen, daar zie je ook de nu al lang gearchiveerde cache's van toen, zo zie je ook welke caches er waren en gevonden zijn

het is ff klikken maar dan heb je ook wat, ga nu niet vragen wie al die oudecachers waren, daar kan je zelf ook wel opkomen #zelfredzaamheid

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Big monster, het zijn ook geen bijzondere categorie caches

het zijn gewone cache's die steeds meer worden gehypt door het klootjesvolk om "intresant" te doen zonder de bijbehorende gedachtengoed in ere te houden

de challenge's zijn hier ook zeker debiet aan (de veren in eigen achterwerk kunnen douwen, caches)

 

Barny

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet je wat ook "leuk" is om bij echt cachers te gaan kijken die het spelletje al van het begin spelen, daar zie je ook de nu al lang gearchiveerde cache's van toen, zo zie je ook welke caches er waren en gevonden zijn

het is ff klikken maar dan heb je ook wat, ga nu niet vragen wie al die oudecachers waren, daar kan je zelf ook wel opkomen #zelfredzaamheid

 

Barny

 

 

heb ik ook wel gedaan. Maar dan om uit te vogelen waar hier in de buurt al een cache hebben gelegen, En waarom ze verdwenen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap het lijstje niet helemaal. Het eerste event in 2008?

Dat klopt echt niet...

 

 

 

Edit toevoeging:

Geen idee of het de eerste events waren, maar in 2003 waren er in elk geval GCC0F6 en GCH0ZZ

bewerkt door Sivota
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daffie jij gaat nu uit van wat de icoontjes zeggen,

 

volgens mij was er op 2 november het eerste Nederlands event waar een groep geocachers zich verzamelde voor de eerste Halloween geocache event, alleen de "noodcache" (een vidiobandboos) bleef nog een jaar als tradie voortgaan

lees de logs en zie de foto's http://coord.info/GC1FE9

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...