Spring naar bijdragen

Ftf Log Volgt


erikensandra

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

een echte schaamstaal logger log, ook hij heeft het hier ook totaal niet over de cache, de reden het doel en de bestemming waardoor hij op zijn borst klopt

of was dat in een ander draadje? een beetje verward

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zult zien dat er nog genoeg mooie logs volgen. Maar dit is inderdaad niet zo'n leuke. Vast beginnende cachers die nog weinig of niet (hebben kunnen) leren van de meer ervaren mensen. Ik had je wat mooiers gegund, maar dat komt vast nog.

bewerkt door MarcoDomi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Found it, log volgt. Ik wil het niet begrijpen.

Eenmaal heb ik bij toeval een STF gescoord. Vond ik wel leuk, maar de cache was leuker. 's Avonds op de computer in alle rust een log geschreven.

Beoordelingen:
- was als eerste in het hotel, review volgt
- was als eerste in het nieuwe restaurant, review volgt
- heb als eerste lamballer Domi ontmoet, log volgt.

Mijn STF als beginnende cacher:

"De titel is goed gekozen. Een stuk bos gevangen in lelijkheid, die steeds verder opdringt. Groenbeheer heeft de strijd blijkbaar al opgegeven. Een schande dat mensen denken hun grof vuil hier te mogen dumpen.

Maar dan de cacheroute. Knap om hier toch nog een aantrekkelijke multi neer te zetten. Ons eindcoördinaat lag op privéterrein, dus Meryl even gebeld. Onderweg één foutje gemaakt. Opnieuw gezocht en toen wel gevonden. Deed me denken aan een andere geocache van Meryl: De Galgenberg. En de gehele geocache deed me denken aan zijn geocache: Vergane Glorie.

De eindcache was vermakelijk, Meryl houdt niet van half werk. We hadden helaas geen tijd meer om te gaan stofzuigen.

En zomaar met Larissazillah STF!

TFTC en we wachten in spanning je 50ste af!"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MarcoDomi Er is geen sprake van sarcasme in mijn vorige bericht. Ik mag die Barny wel. Hij heeft daarin gelijk (vind ik) en hij verwoordt het de laatste tijd (laatste paar uur) prima. Soms heb ik wel eens wat moeite met zijn manier van communiceren maar dit vind ik echt heerlijk om te lezen! Probeer maar eens een FTF-log te vinden waarin wél iets over de cache wordt verteld in plaats van het gebruikelijke 'als-je-mij-nu-niet-op-mijn-schouders-klopt-doe-ik-het-zelf-wel'-verhaal. Echt weer eens een eye-opener van mr. B!

 

Edit: tikvout #zukkeldatikben

bewerkt door Casteel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Log volgt? Het kan ook anders.

Bij WL is nu al voor de derde keer een team teruggeweest om de tocht nog een keer te lopen maar dan met familie en vrienden. Dan krijg ik dus twee logjes/loggen per team. Hoe leuk is dat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee Diederikus, heb net mijn eerste tradi gelegd waarvan ik denk dat men niet met vrienden of familie terugkomt om te kijken, nu is het zeker geen kokertje, dus mischien dan toch...nee...nou... je weet het niet, vanuit de "kokercultuur" ;) gezien is het zeker iets vernieuwend :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Log volgde.

 

FTF

Vrijdagmiddag heeft onze kleinzoon Lars vrij van school en we hadden het plan opgevat om het WiGé-bos met een bezoek te gaan vereren. Al zoveel leuke logs gelezen.
Na onze FTF bij de Static Show waren we niet meer in de buurt geweest.

We hadden net de klep van nr. 5 dicht gemaakt toen we een pling hoorden. 2 zelfs. Een ervan was van onze goede cachevrienden Team2Cats dat nr. 6 van de Kermis ook online was gekomen. Zij wisten dat wij vanmiddag hier in het bos waren. We kregen zelfs de benodigde codes!. Codes, die hadden we helemaal niet gezien.
Te druk kennelijk met het aandachtig bekijken en bedienen van de attracties.
De finale werd snel gevonden en ook hier konden we ons weer vergapen aan een fantastisch uitgevoerde cache. Lars was in zijn element. Hij maakte een keuze voor een van de bolides en het aantal te rijden rondjes en zorgde ervoor dat hij als eerste over de eindstreep ging. Yeah!!

WiGé, alweer een hele mooie serie. Een hele diepe buiging. De andere moet ik nu nog gaan loggen. Maar goed dat we onlangs ons favo-aantal hebben aangevuld.

bewerkt door Dagwacht
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan ook anders dan log volgt.

 

Heb mijn pyjama al aan, het is 23:24 uur, gaat de pling, een nieuwe cache op 7 km afstand. Geen tijd om mij om te kleden, dus snel in de auto gesprongen. Die hamburger warm ik straks wel voor de tweede keer op. Jannie ligt al te slapen dus die mist mij niet. Ze weet inmiddels dat zij op het tweede plan staat. Gelukkig staan alle verkeerslichten inmiddels oranje te knipperen dus op goed geluk scheur ik alle kruispunten over. Mijn auto parkeer ik in een sloot die ik over het hoofd heb gezien. Sprintje naar de cachelocatie. Daar staan Died, Ant en Vlinder reeds te zoeken. Gelukkig heb ik mijn waadpak meegenomen, dus ik duik als eerste de blubber in. Een maagdelijk logrolletje geniet van mijn ontmaagding. Sportief als ik ben wil ik het rolletje doorgeven aan de andere heren, maar zij zijn verdwenen. Heb ik spoken gezien of ben ik een spook?

 

Wanneer ik thuis de voordeur iets te hard dicht gooi, wordt Jannie wakker. Je was zeker weer aan het cachen. Nee hoor, ik ben vreemd gegaan, heel vreemd. Gelukkig, ik was al bang dat je een afwijking hebt.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alhoewel ik voor het naar bed gaan altijd nog iets eet zoals een blik haring of een gehaktbal, is de log niet van mij, maar een vrije vertaling van een log van een andere Apeldoornse cacher.

 

Ik ga echt niet in mijn pyjama cachen, want dan wordt mijn gehaktbal koud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Odl. Ik denk dat je met een waypoint voor je nieuwe multi bezig bent geweest vanavond en dat je daarbij teveel lijm hebt gesnoven (weer!).

Ik werk volgens het LiLo (Last In Last Out) principe, Dwz dat een nieuwe cache pas wordt bezocht als alle 180 caches op mijn todo-lijstje bezocht zijn. In mijn tempo is dat over twee jaar. Dan is het schaamstaal waarschijnlijk al vergeven. Of het moet 2013 zijn.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...