Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

De laatste tijd lees ik hoofdschuddend mee op het forum. vele bijdragen slaan door in gezeur e.d. over de reeds veel bewandelde paden.

Echter dit bericht hierboven slaat werkelijk alles! Sorry, kan ik geen humor noemen. BAH!!! Na meneer Wilders nog iemand uit het zuiden die denkt alles te kunnen en mogen zeggen.

Dit heeft betrekking op het bericht van Vlindertje, maar Hoedinie raapt de handschoen helaas ook op.

bewerkt door gluppie
Geplaatst

Hallo all,

Net even op de link geklikt die Vlindertje aangaf.

En dit gelezen:

Wat is OCD?
Obsessive Compulsive Disorder (OCD) of Obsessieve Compulsieve Stoornis (OCS)
is een psychische aandoening waarbij het dagelijkse leven wordt verstoord
door dwanggedachten en dwanghandelingen.
Klik hier voor een uitgebreidere omschrijving en symptomen.
Komt jou zeker bekent voor?????
Maar ja een stornis herken je niet bij jezelf...
  • Top! 2
Geplaatst

Andere forumleden hebben hier even veel recht om hun mening te geven als Vlindertje. Ook al zijn ze een andere mening toegedaan.

Vlindertje heeft een nogal dwingende manier van posten. Daarmee lijkt hij de spreekbuis van geocaching.nl te zijn.

Dat is echter onjuist en daarom misleidend en voor mij reden om af en toe tegengas te geven.

Sorry topicstarter, topicvervuiling gebeurt meestal als reactie op de pertinente stellingen van Vlindertje. Lees de laatste honderd draadjes er maar op na.

• Top! 2
Geplaatst

Ik kwam laatst tijdens het cachen met mijn kinderen een citroenvlinder tegen en dat was zeer zeker geen teleurstellende gebeurtenis. Het was vele malen een minder zure beleving dan de vlinder die jij in de laatste honderd draadjes bedoeld.

Geplaatst

topicvervuiling gebeurt meestal als reactie op de pertinente stellingen van Vlindertje.

Dat is heel goed gezegd.

Geplaatst

Vooral niet inhoudelijk reageren, ...

Reageer nou zelf eens inhoudelijk met een teleurstellende locatie. Er zijn toch vast wel authentieke broodtrommels waarvan jou geo-trip niet aan de verwachting voldeed? Wat zoals je nu bezig bent is het wellicht beter dergelijke prietpraat op dit forum te verwerken. Mogelijk is de moderator daar zelfs bereid een aparte rubriek te openen waar authentieke-cache-evangelisten onder elkaar kunnen zijn. Hopelijk bevalt het hun daar zó goed, dat geocachers op het forum van gc.nl verdere plaatsvervangende schaamte bespaard blijft.

Teleurstellende locaties kan ik mij eigenlijk niet herinneren. In de tijd dat ik caches als eerste vond werden locaties als vanzelfsprekend zorgvuldig gekozen en ben ik nooit onaangenaam verrast. Integendeel. Metaaljagers en podiumclowns bestonden in het pre-neurotische tijdperk overigens nog niet, maar iemand moest een cache als eerste vinden en omdat ik als zelfstandig ondernemer mijn eigen werktijden bepaal was ik dat vaak. De cache was dan doorgaans al enkele dagen online.

Verder loop ik vrijwel uitsluitend caches in natuurgebieden en verzamel ik vooraf zoveel mogelijk informatie over de omgeving, onder meer door het lezen van alle logjes en het bekijken van alle foto's. Dat geeft niet alleen veel voorpret maar verkleint tevens de kans op teleurstellingen. Mij vooraf verdiepen in het gebied doe ik overigens niet om op alles voorbereid te zijn, maar omdat ik door die kennis een tocht intensiever beleef.

Uiteraard heb ik wel eens een gevandaliseerde cache of een container met deplorabele inhoud aangetroffen, maar dat beschouw ik als een gelegenheid om een ander aspect van geocaching te beleven dat eveneens veel voldoening geeft: het herstellen, reinigen en aanvullen van een cache. Zorgen dat de volgende bezoeker weer een nette cache aantreft hoort immers ook bij het spel.

Kortom, kies uitsluitend geocaches (dus geen micro's en ander nepspul) en doe het nodige voorwerk, dan blijven teleurstellingen je bespaard.

Geplaatst (bewerkt)

Vooral niet inhoudelijk reageren, ...

Reageer nou zelf eens inhoudelijk met een teleurstellende locatie. Er zijn toch vast wel authentieke broodtrommels waarvan jou geo-trip niet aan de verwachting voldeed? Wat zoals je nu bezig bent is het wellicht beter dergelijke prietpraat op dit forum te verwerken. Mogelijk is de moderator daar zelfs bereid een aparte rubriek te openen waar authentieke-cache-evangelisten onder elkaar kunnen zijn. Hopelijk bevalt het hun daar zó goed, dat geocachers op het forum van gc.nl verdere plaatsvervangende schaamte bespaard blijft.

..............................

Kortom, kies uitsluitend geocaches (dus geen micro's en ander nepspul) en doe het nodige voorwerk, dan blijven teleurstellingen je bespaard.

Goh, dat is nou precies wat ik met die cache van zaterdag heb gedaan. Maar omdat er elementen uit een andere tak van sport in zitten kan het opeens niet, Vlinder?

bewerkt door Teamdanhoff
Geplaatst

Weet niet over welke andere tak van sport je het hebt. Ik kan de cachepagina niet bekijken omdat de eigenaar er bewust voor heeft gekozen om zijn medespelers op schandalige wijze te discrimineren.

Geplaatst

Teleurstellende locaties kan ik mij eigenlijk niet herinneren.

Logisch... na al jouw bijdragen hier... Je kunt je een teleurstelling gewoon niet permitteren tegenover de forumdeelnemers..... Al het menselijke binnen het geocaching gebeuren is in al je stukjes hier achtergebleven.... Lees nou gewoon ónze stukjes maar zonder commentaar te leveren.... Dan komt de mens, waarmee wij ons kunnen identificeren vanzelf wel weer terug.... :-)

Geplaatst

Hoewel ze vaak niet over geocaching gaan lees ik toch alle stukjes. En omdat ze vaak niet over geocaching gaan maar wél op een geocaching-forum worden gepubliceerd lever ik commentaar.

Geplaatst (bewerkt)

Zelden iemand meegemaakt, die zó nadrukkelijk het laatste woord wil hebben.... Kan me geen voorbeelden voor de geest halen... Jij? :-) :-)

bewerkt door Team Tabak
Geplaatst

Zucht... wat een haantjesgedrag toch weer. Tja, het is voorjaar, daar zal het aan liggen.

Interessant voor de forumbezoeker(s) is het echt niet meer, deze herhaling van zetten iedere keer wanneer er een topic wordt gestart.

Gelukkig kunnen we nu lekker naar buiten om geocaches te zoeken...

• Top! 1
Geplaatst

Weet niet over welke andere tak van sport je het hebt. Ik kan de cachepagina niet bekijken omdat de eigenaar er bewust voor heeft gekozen om zijn medespelers op schandalige wijze te discrimineren.

Oké, nu snap ik je punt. Je hebt er dus moeite mee dat het een PM cache is.

Dat PM was mij nog niet eens opgevallen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...