Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geplaatst

Ik ben dus niet de enige die je commentaar

zat is.

Nee, zeker niet. Het is toch wel van een erg zielig niveau om een topic te starten om zo anderen te provoceren en dan te gaan klagen dat iedereen hem zo afvalt. Blijkbaar een soort masochisme naar zichzelf en sadisme naar anderen. Onbegrijpelijk dat hij hier zo ongewenst doorgaat. Ziekelijk gewoon. Als je hier niet kan vinden wat je zoek, blijf dan toch lekker op je eigen site en val anderen niet lastig. Helaas zal dit bericht wel juist weer het tegengesteld effect hebben.

• Top! 4
Geplaatst (bewerkt)

Om on topic te blijven: wij vonden vandaag een rood potlood in de brievenbus. Da's mooi dachten we, nu kunnen we cachen...

bewerkt door de kikkers
Geplaatst

Om on topic te blijven: ik vond vandaag een rood potlood in de brievenbus. Da's mooi dacht ik, nu kan ik gaan cachen...

Ha, ha, dat is mazzel! Een rood cachepotlood! Wel, wel, dat stemt je vast wel tevreden :)

Geplaatst

De meeste cachen die een kokertje zijn log met een pen met onzichtbare inkt

Stel je voor dat vlindertje het ziet dat ik kokercache log pfff heb ik weer

Ben ik weer een vriend kwijt

Geplaatst

"Soms is het niet erg iets moois te verliezen. Beter verliezen dan dat je 't nooit hebt gehad" (Rowwen Heze ; de Heilige Antonius)

Geplaatst

Ik heb het gevoel dat ik er weer een vriend bij heb

Een penvriend

P.s

##No name kaart verstuurd

Geplaatst

Dank :hug:

Ik heb trouwens een Rite In The Rain All-Weather Trekker Pen aan mijn sleutelbos. Zit ik nooit zonder.

Geplaatst

Ja hoor no-name heeft natuurlijk weer een Rite in the Rain All-Weather Trekkerpen aan de sleutelbos.

Kikkers hebben een rood potloodje...

Blutch mogen wij ook een kaartje?

Geplaatst

Ach, mooi rood is niet lelijk, hoor. Een beetje kleur op het logpapiertje i.p.v. Rite in the Rain All-Weather Trekkerpen black ink!

Geplaatst (bewerkt)

Ah leuk! Een bioscoopkaartje!

Dan deze ook maar; let op de uitdrukking!

bewerkt door no-name

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...