Thik Hai Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Vanaf 5.oo uur vanmorgen tot nu toe geen contact mogelijk met de website van Geocaching.com. Mijn provider is UPC. Groet
Birdie.NL Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Vanmorgen al een paar keer geprobeerd en eenmaal erdoor gekomen om een cache-bezoek van gisteren te loggen (een DNF en Needs maintenance trouwens). Nu is het blijkbaar nog steeds mis. Hoewel http://status.geocaching.com/ alles o.k.meldt. En .. ik heb UPC als provider.
Hogelanders Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Zojuist probleemloos 10 caches van vannacht gelogd (prov. Groningen/ KPN)
Bulkie Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Ook wij hebben last van een trage of zelfs onbereikbare site en hebben UPC. Andere sites op internet zijn wel gewoon bereikbaar. Vannacht tussen 5 en 6 uur was dit ook al het geval. Jammer, want ik wilde net een PQ downloaden en dat zit er nu niet in. Bulkie
Duo Cothe Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Mobiel via Vodafone wel maar via de kabel van UPC niet.
brouwertjes Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Heb al tijden geleden mijn premium naar platinum membership geupgrade. Zodoende gegarandeerde websitetoegang
chef chateau Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Hier in Enschede met Ziggo ook geen doorkomen aan.
Team Tammo Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 (bewerkt) Hier ook geen GC met ziggo. Via een proxy is gc wel te benaderen, bijvoorbeeld hidemyass.com 4 mei 2014 bewerkt door Team Tammo
MarcoDomi Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Ha ha Brouwertjes, komen er dan ook nieuwe caches vrij? Vandaar al jouw ftf's! ;-) Zo, nu weer on-topic: wat vreselijk balen voor diegenen die niet op de site kunnen op zo'n mooie dag! c:geo werkt trouwens ook prima bij mij, misschien gaat het via die bron wel?
Aanbevolen berichten