Thik Hai Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Vanaf 5.oo uur vanmorgen tot nu toe geen contact mogelijk met de website van Geocaching.com. Mijn provider is UPC. Groet
Birdie.NL Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Vanmorgen al een paar keer geprobeerd en eenmaal erdoor gekomen om een cache-bezoek van gisteren te loggen (een DNF en Needs maintenance trouwens). Nu is het blijkbaar nog steeds mis. Hoewel http://status.geocaching.com/ alles o.k.meldt. En .. ik heb UPC als provider.
Hogelanders Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Zojuist probleemloos 10 caches van vannacht gelogd (prov. Groningen/ KPN)
Bulkie Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Ook wij hebben last van een trage of zelfs onbereikbare site en hebben UPC. Andere sites op internet zijn wel gewoon bereikbaar. Vannacht tussen 5 en 6 uur was dit ook al het geval. Jammer, want ik wilde net een PQ downloaden en dat zit er nu niet in. Bulkie
Duo Cothe Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Mobiel via Vodafone wel maar via de kabel van UPC niet.
brouwertjes Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Heb al tijden geleden mijn premium naar platinum membership geupgrade. Zodoende gegarandeerde websitetoegang
chef chateau Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Hier in Enschede met Ziggo ook geen doorkomen aan.
Team Tammo Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 (bewerkt) Hier ook geen GC met ziggo. Via een proxy is gc wel te benaderen, bijvoorbeeld hidemyass.com 4 mei 2014 bewerkt door Team Tammo
MarcoDomi Geplaatst 4 mei 2014 Geplaatst 4 mei 2014 Ha ha Brouwertjes, komen er dan ook nieuwe caches vrij? Vandaar al jouw ftf's! ;-) Zo, nu weer on-topic: wat vreselijk balen voor diegenen die niet op de site kunnen op zo'n mooie dag! c:geo werkt trouwens ook prima bij mij, misschien gaat het via die bron wel?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden