Blutch Geplaatst 10 december 2013 Geplaatst 10 december 2013 jammer dat er in Nederland geen LP zijn of vergis ik mij ??
Heracross Geplaatst 10 december 2013 Geplaatst 10 december 2013 Ijmuiden festung. Gc4aygn. En nog een paar in zeeland
Team Professor X Geplaatst 10 december 2013 Geplaatst 10 december 2013 In Nederland is of de boel afgesloten of betaald toegang of gesloopt. Hier bestaat een LP voornamelijk alleen maar naar kijken aan de buitenkant. Bijvoorbeeld de Luchtwachttorens uit de Koude Oorlog. Alleen toegankelijk als je de beheerder goed kent , maar ja, daar is nog zeker geen cache mee in de toren gegarandeerd. Blijft een eenvoudige cache over....
de-fam Geplaatst 10 december 2013 Geplaatst 10 december 2013 Toch maar eens deze kant opkomen Prof. X, misschien kan ik je nog wat lp's aanwijzen
MacDD Geplaatst 11 december 2013 Auteur Geplaatst 11 december 2013 Even nog wat. We willen het liefst ondergronds. Zoiets als Zwerge drei.
@Wilbertoord Geplaatst 12 december 2013 Geplaatst 12 december 2013 op weg naar die plek mooi even bij venlo over de grens gelijk rechts eraf om na 1,5 km deze prachtige cache te loggen http://coord.info/GCQMAN De cache zelf heb ik nog niet gelopen. De hal wel al ooit bezocht voor ik cachte.
@Wilbertoord Geplaatst 12 december 2013 Geplaatst 12 december 2013 op weg naar die plek mooi even bij venlo over de grens gelijk rechts eraf om na 1,5 km deze prachtige cache te loggen http://coord.info/GCQMAN De cache zelf heb ik nog niet gelopen. De hal wel al ooit bezocht voor ik cachte.
Team Professor X Geplaatst 13 december 2013 Geplaatst 13 december 2013 Die hal maakt deel uit van de Fliegerhorst Venlo waar ik het over had in postje 13 En als je zoiets gaaf vindt kan ik je nog beter een rondleiding aanbieden in de vorm van een event door dat gebied.
technetium Geplaatst 13 december 2013 Geplaatst 13 december 2013 Ja, dat vind ik leuk. Wanneer doe je zo'n excursie? Tc
Team Professor X Geplaatst 13 december 2013 Geplaatst 13 december 2013 Kijk even bij de CO die deze events aanbiedt, of nog beter, mail hem even dat je op de interesselijst wil.
MacDD Geplaatst 13 december 2013 Auteur Geplaatst 13 december 2013 Er komen leuke suggesties, maar even terug naar mijn vraag. Graag ondergronds of iig totaal binnen. Meerdere uren speelplezier (dus dan kom je op een grote LP uit). Max 400 km. van zeeuws-vlaanderen. Zoiets als Zwerge 3, maar dan groter.
DanPan Geplaatst 13 december 2013 Geplaatst 13 december 2013 (bewerkt) Zoiets als Red Land ?Was een oude electriciteitscentrale. 280km vanuit Venlo en totaal binnen.En met wat geluk is er ook nog iets moois te zien ook... (zie log) 13 december 2013 bewerkt door DanPan 1
MacDD Geplaatst 13 december 2013 Auteur Geplaatst 13 december 2013 (bewerkt) Wow, DanPan. Hoe lang heb je daar gespeeld? 13 december 2013 bewerkt door MacDD
DanPan Geplaatst 13 december 2013 Geplaatst 13 december 2013 (bewerkt) Wow, DanPan. Hoe lang heb je daar gespeeld? Daar kan je gemakkelijk enkele uren in ronddolen. Het is een zeer groot terrein, met één groot hoofdgebouw bestaande uit verschillende nivo's en enkele kleinere gebouwtjes. Toegang vinden tot het terrein en de ingang van hoofdgebouw is al een uitdaging op zich... Een TOP locatie voor LP geocaching en fotografie! 13 december 2013 bewerkt door DanPan
Bloodwoosj Geplaatst 13 december 2013 Geplaatst 13 december 2013 En als je Zwerge 3 bevallen is, kijk eens in de diverse bookmarklists die bij die cache staan. Als geocacher is je hobby (naar ik aanneem) oa zoeken, nou zoek maar eens en verheug je op wat er via zo'n bookmarklist allemaal te vinden is. Veel plezier alvast, neem genoeg batterijen en accu's mee ;-)
Aanbevolen berichten