Spring naar bijdragen

Dakota 20 Hapert


Shovanny

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

@MacDD... bedankt voor de informatie over de reactie van garmin en kun jij er ook achter komen welke FW je erop hebt staan.

En ik zou het zeer op prijs stellen als je ons hier op de hoogte wil houden van het verdere verloop hierover.

 

@antartica Ik heb FW 5.7 erop staan de update 5.8 doe ik eerst niet.

Want ik had bv vandaag helemaal geen last met haperingen, maar dat wil natuurlijk niks zeggen.

 

Maar het blijft wel raar van Garmin, dat zoiets gebeuren kan met een update.

 

Shovanny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn versie is 5.7 en herken het bevriezen ook, gebeurd niet vaak, maar toch met enige regelmaat, wat mij meer stoort is het niet vinden van satellieten, na enkele dagen niet gebruiken en dan aan zetten blijft hij hangen op "zoek satellieten" dit duurt een hele zoek cyclus en pas na uit & aan zetten wel snel ontvangst..

Is dit ook bekend?

 

Het voordeel is dan weer wel van de nieuwere versies het sneller functioneren..

 

Gr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn versie is 5.7 en herken het bevriezen ook, gebeurd niet vaak, maar toch met enige regelmaat, wat mij meer stoort is het niet vinden van satellieten, na enkele dagen niet gebruiken en dan aan zetten blijft hij hangen op "zoek satellieten" dit duurt een hele zoek cyclus en pas na uit & aan zetten wel snel ontvangst..

Is dit ook bekend?

 

Het voordeel is dan weer wel van de nieuwere versies het sneller functioneren..

 

Gr.

Dat gedoe met de satellieten dat heb ik nog niet meegemaakt.

Maar ik heb dus ook al 2 maanden 5.7 erop staan en pas 1 week die haperingen, dat kan ik ook niet verklaren.

Ik zou toch eerst eens updaten naar de allernieuwste versie voor je Garmin bericht stuurt. 5.80 is de nieuwste en ze zullen je toch wel vragen om eerst de allernieuwste firmware op je toestel te zetten

 

Of juist niet...nog even afwachten want ik ben benieuwd welke FW (MacDD) op zijn toestel heeft staan.

bewerkt door Shovanny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet gezegd dat het de laatste was, maar daarom heb ik wel het vermoeden dat 5.8 ook problemen geeft.

Omdat wel gezegd is dat de laatste problemen geeft.

Ik wacht nog even de antwoorden af op de vragen die ik heb gesteld voor ik die update doe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe krijg je het kreng eigenlijk weer nederlands talig? Ik kan alleen engels kiezen?

Ik heb geen enkele update gedaan, kreeg hem met versie 5.7.

Volgens de vorige bezitter was er niets aan de hand...jaja...heel raar!

Ik had hem met onroute 1.12, die is eraf inmiddels (per ongeluk) en zet nu gewoon mapsource kaarten erop, momenteel deel van Topo benelux.

 

Mail is verstuurd met het xml bestand...ben benieuwd wat ze bedenken.

 

En dit allemaal voor die paar zeldzame CHIRPS.............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geneuzel??? Jij hebt 5.6 nog en durft niet eens verder. Mag ik eerst de mijne(n) vegen??? :wistling::kissie:

Maar de tip van 5.8 heb ik dus ook pas sinds vanavond...........ga er dit weekend eens naar kijken. :clown:

Wel raar dat mijn vorige draadje hierover nauwelijks werd beantwoord......dit draadje gaat beter. En er zijn meerdere lotgenoten.......tijd van het jaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb sinds vandaag (ja echt waar) ook een echte GPS, en wel een tweede handse dakota 20.

Uiteraard als eerste alles geupdate en nu dit een dakota met Firmware 5.80.

Nog geen problemen ervaren (behalve mijn eigen onhandigheid met het nieuwe ding).

 

Interessante zaken zal ik via dit draadje melden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Professor X, het feit dat ik op 5.6 draai heeft niets met durven te maken, maar met laksheid.

Antarctica

Daar snap ik nou helemaal niks van :no:

 

Je zit waarschijnlijk wel achter een computer als je op dit forum zit, je start garmin express op, hangt je gps er aan en 2 min later is het klaar.

Je hoeft er bijna niks extra voor te doen :smartass:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...