Spring naar bijdragen

Dakota 20 Hapert


Shovanny

Aanbevolen berichten

 

Professor X, het feit dat ik op 5.6 draai heeft niets met durven te maken, maar met laksheid.

Antarctica

Daar snap ik nou helemaal niks van :no:

 

Je zit waarschijnlijk wel achter een computer als je op dit forum zit, je start garmin express op, hangt je gps er aan en 2 min later is het klaar.

Je hoeft er bijna niks extra voor te doen :smartass:

 

 

Tenzij je Garmin Express niet geïnstalleerd hebt. Ik hou over het algemeen niet zo van die programma's die mee opstarten met de pc. Vertraagt alleen maar.

Ik update zelf ook niet altijd alles meteen. En vind de veranderingen bij de updates van de Dakota ook niet schokkend, eigenlijk amper de moeite waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

wat mij meer stoort is het niet vinden van satellieten, na enkele dagen niet gebruiken en dan aan zetten blijft hij hangen op "zoek satellieten" dit duurt een hele zoek cyclus en pas na uit & aan zetten wel snel ontvangst..

Is dit ook bekend?

 

 

Het gebeurt mij ook wel dat ik lang op de satellieten moet wachten (Etrex 20 en ook bij oregon van mijn partner), maar meestal heeft dat te maken met het feit dat we ons toestel op een andere plaats uit gezet hebben dan dat het een volgende keer weer aangezet wordt.

We hebben wel eens bijna een kwartier moeten wachten toen de oregon in New Zeeland uitgezet is en in Nederland weer opgestart werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FW 5.80

Enkel probleem van vastslaan kaart. Geen probleem met satteliet ontvangst.

Dit weekend ga ik aan de slag met het mailtje verzenden.

Let even op je xml file. Ik weet niet of er in staat welke kaart je gebruikt, maar als je een niet legale kaart gebruikt denk ik dat ze gaan roepen dat het je eigen schuld is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...