Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Dit is natuurlijk ook DE manier om een lekker illegale cache te plaatsen..met fysieke wp's waar je nooit toestemming voor krijgt.

Denk even aan een WP in schiphol, een verlaten sloop/bouwterrein met een (gammel) hek, en de fantasie gaat de vrije loop.

Mmm, ik zie het meer als een speurtocht die je voor een familiedag of voor een kinderverjaardag organiseert. Eenmalig, en achteraf ruim je alles keurig op (dat ga ik in ieder geval doen!).

Zoals al eerder gezegd: bij alle voorgaande Surprise-events is altijd op voorhand duidelijk geweest dat toestemming geen vereiste was. Alleen leggers die naderhand van hun surprisecache een reguliere cache maakten, zorgden daarvoor.

Daarbij is het slim om ook bij een eenmalige cache waarvoor geen toestemming is gevraagd, je gezond verstand te gebruiken. Dus nee, geen WP op Schiphol, op een verlaten bouw/sloopterrein etc. Je fantasie kun je ook op een veilige manier de vrije loop laten!

BTW stel dat er toch nog een Surprise-event komt: prima, dan wordt mijn guerrilla-cache toch een surprisecache? De voorbereidingen zijn al in volle gang!

Grtz, Fangorn.

bewerkt door Team Aragorn
  • 1 year later...
Geplaatst

Meer dan een jaar later, precies hetzelfde verhaal ... De voorbereidingen voor een GG in de regio Eindhoven zijn in gang gezet. Wil je a.s. vrijdag een leuke route lopen met een aardigheidje aan het eind, hou dan dit draadje in de gaten!

5 december startcoördinaten, tenzij er intussen een aankondiging voor het Kerst Surprise-event is gekomen.

Geplaatst (bewerkt)

Sjips, nog steeds geen Kerst Surprise-event online. Maar mijn Guerrilla Geocache staat in de startblokken.

Woon je in de buurt van Eindhoven, houd je van een mooie wandeling (ruim 5 km) en wil je wel een Sinterklaascadeautje: kijk dan op 5 december weer hier.

bewerkt door Team Aragorn
Geplaatst

Dat klinkt ontzettend leuk, helaas zal het er wegens familieomstandigheden bij ons niet van komen.. jammer!

Heel veel plezier voor iedereen die gaat!

Geplaatst

Leuk initiatief! Helaas (of eigenlijk gelukkig) mag ik morgen gewoon werken en ligt Eindhoven niet op de route. Maar veel plezier met lopen en waarschijnlijk zien we hier wel wat 'logjes' verschijnen.

Geplaatst

Ik vind het een leuk initiatief, om juist op 5 december een mooie wandeling uit te zetten. Helaas gebeurt het wederom (logisch, want je woont daar) in een gebied, dat ver van de Randstad af ligt. Voor een 5 km lange wandeling ga je niet zo snel 200 km in een auto zitten. Dat is jammer, maar het neemt niets weg van de goede bedoelingen achter het initiatief. Ware het dichterbij geweest, dan zouden wij zeker zijn gaan lopen! Ik hoop, dat veel mede-cachers jouw uitgezette tocht gaan doen en dat je drie keer heen en weer moet om je box weer bij te vullen..... :-) Heel veel succes!!

Geplaatst

familieomstandigheden

Oei, toch niet ..... nee he

Mijn lieve stiefmama, al bij ons sinds ik zes was, zal helaas op heel korte termijn overlijden aan een erg nare vorm van kanker...

Ik zeg het toch maar gewoon, dan weten jullie meteen waarom ik hier op het moment zelden ben.

Was het anders geweest, dan was ik nu in Nieuw-Zeeland met mijn gezin, op bezoek bij mijn zus.

Zo excuus voor de draadjes vervuiling.

Ik hoop dat het een hele mooie gezellige Sint-en cacheavond mag worden!

Geplaatst

Vervuiling of niet.... Een moderator heeft ook een hart en Cachetor zeer zeker! Nogmaals heel veel sterkte onder deze hopeloze omstandigheden! We leven met je mee!

Geplaatst

Oew, pb gestuurd.

En dan toch maar over tot het oorspronkelijke onderwerp van dit draadje. Het is geen eendagstocht die ieder naar believen kan lopen op 5 december. Er zijn twee routebeschrijvingen verstopt, op is op.

Grtz, Fangorn.

Geplaatst

Oew, pb gestuurd.

En dan toch maar over tot het oorspronkelijke onderwerp van dit draadje. Het is geen eendagstocht die ieder naar believen kan lopen op 5 december. Er zijn twee routebeschrijvingen verstopt, op is op.

Grtz, Fangorn.

dan moet ik vort gaan maken na het eten!!!

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...