Spring naar bijdragen

Alle Caches Van Nederland


slootac5

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hey Slootac5,

 

Hoewel Vlindertje hier weer een punt probeert te maken, zal het jou weinig helpen.

Dit is volgens mij het best te doen door een (grote) lading PQ's te laten draaien.

Zorg ervoor dat je heel Nederland kan coveren door strategisch wat middelpunten te kiezen zodat er zo min mogelijk overlap is.

 

Misschien dat iemand anders hier een beter idee voor heeft.

Ik laad zelf alleen de caches in die ik wil doen. Dit doe ik dan ook op de dag voordat ik op pad ga.

Ga ik onverwachts op pad, dan gaat de smartphone mee (als navigatie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slootac5, je kunt ook filteren op plaatsingsdatum en op die manier dus allemaal PQ's maken met bijna 1000 caches. Kost wel een berg werk en zo langzamerhand ga je ook aanlopen tegen de max van 5 PQ's per dag. Met de Live-API kun je in diverse apps ook 'on-the-fly' caches (max 10000 lite-versies dus met alleen naam, code en coords; max 6000 full-versies dus met omschrijving, hint, D/T etc.) in je omgeving binnenhalen. Waarschijnlijk heb je daar ook al genoeg aan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In samenwerking met GSAK werkt PQ's maken op plaatsingsdatum het beste.

Als je de pq's allemaal gedraaid hebt kan je daarna volstaan met de wekelijkse refresh van de laatste 3 pq's.

De overige caches kan je naar behoefte "updaten" via de live-api.

Natuurlijk kan je als je ze allemaal binnen hebt, ook filteren op gebied/ provincie e.d. en dan de caches in dat filter refreshen.

 

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ant, ik vind je een authentieke geocacher. Ik denk dat je pm gaat krijgen. Alvast bedankt voor het antwoord :wistling:

 

Deze post is geschreven voordat ik jouw post gelezen had. Je hebt gelijk, ik stuur geen pm vanavond.

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ant, ik heb het even voor je uitgezocht.

Er zijn in Nederland op dit moment 26266 caches geregistreerd bij GS.

Daarvan hebben er 4732 een formaat van regular of large.

We kijken natuurlijk alleen naar de serieuze caches, dus alleen tradi, multi, mystery, letterbox of wherigo, dus geen flauwekul zoals events etc..

Op een mooie plek in de natuur, dus attribuut is teek en/of doornen.

Minimaal 5 favo's.

Dan kom ik uit op 1222, dus kennelijk zijn er vandaag weer drie juwelen gearchiveerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...