Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

in diverse topics komt vaak de omschrijving "nano trail" langs. Dit meestal als het summum van oncachewaardige bedenkelijkheid.

Bestaan er uberhaupt nano-trails?

En zo ja, waar, en hoe worden die gewaardeerd?

bewerkt door @Wilbertoord
Geplaatst

Tenzij je naïever bent dan je je voordoet heb jij zojuist doelbewust het zoveelste "vroeger was het beter", "dat is geen geocaching", "niets voor mij", "zukkels" en natuurlijk "de reviewer moet wel want die is slaaf van een goedlopende webshop" voor geopend! De bewoners van de ivoren toren hebben weer een heerlijk varkensoor toegeworpen gekregen om eindeloos te kunnen herkauwen.

• Top! 4
Geplaatst

Ik ben het wel met Triskelle eens. Wilbertoord lokt met zo'n onderwerp doelbewust een vervolg van de vele discussies uit, die we allemaal al hebben gehad. Het is niet naïef, het is pure uitlokking. Hij voelt donders goed aan, dat sommigen hier, bevangen door hun genen er wel op móeten reageren..... Ik hou het maar eens even een tijdje voor gezien. Als een soort van verwoorder van de ideeën van de grootste gemene deler van de geocaching community (die hier trouwens zelden of nooit komen en zeker nooit zullen meepraten over dit soort onderwerpen) heb ik nou wel genoeg aangegeven, dat er vele wegen en vooral veel middenwegen naar Rome leiden, die allemaal leiden tot een fijne dag in de buitenlucht en de zegen van de Paus bij aankomst.... Laat de extremisten het maar met elkaar uitvechten. Niemand van die gemiddelde massa, die daar overigens ook maar een seconde wakker van ligt.

Enne.... Een nanotrail heb ik nog nooit gezien, laat staan dat ik die ooit gedaan heb.... Je kunt onderwerpen er ook met de haren bijslepen.... Veel plezier!

Geplaatst

The NeverEnding Story IIIIIIIIIIIiIII

The NeverEnding Story IIIIIIiIIIIiIIiIiIII is een Duits-Amerikaanse fanatsyfilm uit 1994, gebaseerd op het boek Het oneindige verhaal van Michael Ende. De film bevat echter alleen de personages uit dit boek, maar volgt verder een uniek verhaal. Wikipedia

Geplaatst

Ik vind de vraag van brouwertjes niet zo gek. Er worden veel stereotypen gehanteerd op dit forum, en die kunnen lang niet altijd de toets van nader onderzoek doorstaan. Brouwertjes op voorhand verwijten dat anderen hier mogelijk een varkensoor in zien om op te kauwen is een beetje de omgekeerde wereld. Ik heb trouwens al heel wat onderwerpen op mysterieuze zien muteren in een varkensoor, ongeacht de geest van het oorspronkelijke onderwerp. Er zijn al heel wat draadjes van mij gesneuveld omdat iemand er een oor aan genaaid had.

De nano-trail heeft als kreet hier inmiddels een behoorlijke negatieve zeggingskracht verkregen. Als iets vaak genoeg herhaald wordt ga je het geloven. Maar een trail is bedoelt voor grote aantallen bezoekers. Mijn onderzoekje op de Ermelose heide heeft ondermeer opgeleverd dat er op een logrol van een filmrolletje zo'n 300 teams kunnen loggen. Dat betekent dat bij een bezoekersaantal van 100 teams per maand (normaal voor een trail) iedere drie maanden alle logrolltejes vervangen moeten worden. Dat is natuurlijk goed te doen. Voor een nanotrail zou je dan drie keer in de maand alles moeten vervangen. Volgens mij is dat heel gauw niet leuk meer.

Als ik de nanotrails die ik gevonden heb in de database extrapoleer naar heel Nederland, dan zijn er 10-15 nanotrails in omloop. Over het algemeen worden ze niet erg gewaardeerd. De twijfel van brouwertjes is dus wel terecht. De stemmingswaarde is groter dan de realiteitswaarde.

• Top! 1
Geplaatst

Ik heb een aantal trails gelopen maar vindt het moielijk om daar een oordeel over te geven.

De polonaise in de buurt van Emmen is leuk om te doen. Deze is opgezet doot verschillende owners ( hierdoor verschillende manieren van verstoppen)en wordt zeer goed onderhouden.

De trails rond Assen, rondje assen en bartjes ommetje, zijn vrij eentonig.

Echter vind mijn dochter van 6 het wel leuk. eenvoudig en voorspelbaar.

Een nano trail zou ik niet zo gauw lopen, de kokers zijn te kein en ongeschikt voor cachen (persoonlijke mening)

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...