Spring naar bijdragen

Pier Dicht, Lp Caches Mogelijk!


MacDD

Aanbevolen berichten

Pier is dus dicht in Scheveningen. Toch absoluut wel een markant gebouw waar ik ooit door het cachen ben terecht gekomen.

 

Mogelijkheid voor iemand om een LP cache te leggen?

 

Dit is echt een plek die mensen moeten zien.

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Lieverds, er staat een hek voor. Anders zit ie binnen de kortste keren vol met dubieuze figuren inclusief geocachers.

 

Je kan wel een micro ergens op een van die palen plakken en dan vanuit zee een aanvalspoging doen............kijken hoelang het duurt voordat er een cacher wordt gearresteerd door de mariniers.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha ha... Stoute schoenen? Met dit weer is het beter om lieslaarzen aan te trekken! :D

Hoe dan ook wel jammer dat dit gezichtsbepalende bouwwerk van Scheveningen door de tijd wordt ingehaald. Zonder financiers zal het ding nog verder in verval raken en - op overheidskosten ? - gesloopt moeten worden. Wordt een raar beeld van deze van oudsher zo mondaine badplaats...

bewerkt door LeoCache
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, als er een goed idee voor dat gebouw was dan hadden ze er allang wat moois gemaakt.

Ik weet dat ik als klein jochie in de jaren 70 in zo'n bol zogenaamd onder water ging voor een nautisch avontuur.

20 jaar later ben ik er nog een keer op geweest met een personeelsuitje en toen stonden die bollen al als oud ijzer te pronken.

Ook de gehele entourage was laag, veel roest en achterstallig onderhoud. Ik vermoed dat die pier vanaf dag 1 verlies heeft geleden.

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is nog een plekje op mijn lijstje voor een mogelijke cache te plaatsen daar in de omgeving. Misschien kan degene met de stoute schoenen die meteen meenemen bij het aanvragen van toestemming ;)

bewerkt door maantje76
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...