MacDD Geplaatst 11 oktober 2013 Geplaatst 11 oktober 2013 (bewerkt) Pier is dus dicht in Scheveningen. Toch absoluut wel een markant gebouw waar ik ooit door het cachen ben terecht gekomen. Mogelijkheid voor iemand om een LP cache te leggen? Dit is echt een plek die mensen moeten zien. 11 oktober 2013 bewerkt door MacDD
de-fam Geplaatst 11 oktober 2013 Geplaatst 11 oktober 2013 Op het hoogste punt.. En van daaruit mag je bungee jumpend naar beneden
MacDD Geplaatst 11 oktober 2013 Auteur Geplaatst 11 oktober 2013 Op het hoogste punt.. En van daaruit mag je bungee jumpend naar beneden Ouch
Team Professor X Geplaatst 11 oktober 2013 Geplaatst 11 oktober 2013 (bewerkt) Lieverds, er staat een hek voor. Anders zit ie binnen de kortste keren vol met dubieuze figuren inclusief geocachers. Je kan wel een micro ergens op een van die palen plakken en dan vanuit zee een aanvalspoging doen............kijken hoelang het duurt voordat er een cacher wordt gearresteerd door de mariniers. 11 oktober 2013 bewerkt door Team Professor X
Twentse Mug Geplaatst 11 oktober 2013 Geplaatst 11 oktober 2013 Maar hoe plak je die micro dan op die paal?
nu even niet Geplaatst 11 oktober 2013 Geplaatst 11 oktober 2013 Maar hoe plak je die micro dan op die paal? Dat wil je natuurlijk wel weten Zodat je zelfs een kans maakt om de goudjacht.
de kikkers Geplaatst 11 oktober 2013 Geplaatst 11 oktober 2013 Misschien is Brouwer al onderweg...???
Flaker91 Geplaatst 11 oktober 2013 Geplaatst 11 oktober 2013 Gaatje boren, merken ze toch niet! >_> Of een beugeltje
keske27 Geplaatst 11 oktober 2013 Geplaatst 11 oktober 2013 Hallo all, Leuk idee en is uitvoerbaar: Kan geplaatst en uiteraard ook gevonden worden met eb. Wie trekt de stoute schoenen aan en plaatst er een cache. Groetjes, Keske27
LeoCache Geplaatst 13 oktober 2013 Geplaatst 13 oktober 2013 (bewerkt) Ha ha ha... Stoute schoenen? Met dit weer is het beter om lieslaarzen aan te trekken! Hoe dan ook wel jammer dat dit gezichtsbepalende bouwwerk van Scheveningen door de tijd wordt ingehaald. Zonder financiers zal het ding nog verder in verval raken en - op overheidskosten ? - gesloopt moeten worden. Wordt een raar beeld van deze van oudsher zo mondaine badplaats... 13 oktober 2013 bewerkt door LeoCache
Team Professor X Geplaatst 13 oktober 2013 Geplaatst 13 oktober 2013 (bewerkt) Tja, als er een goed idee voor dat gebouw was dan hadden ze er allang wat moois gemaakt. Ik weet dat ik als klein jochie in de jaren 70 in zo'n bol zogenaamd onder water ging voor een nautisch avontuur. 20 jaar later ben ik er nog een keer op geweest met een personeelsuitje en toen stonden die bollen al als oud ijzer te pronken. Ook de gehele entourage was laag, veel roest en achterstallig onderhoud. Ik vermoed dat die pier vanaf dag 1 verlies heeft geleden. 13 oktober 2013 bewerkt door Team Professor X
maantje76 Geplaatst 13 oktober 2013 Geplaatst 13 oktober 2013 (bewerkt) Er is nog een plekje op mijn lijstje voor een mogelijke cache te plaatsen daar in de omgeving. Misschien kan degene met de stoute schoenen die meteen meenemen bij het aanvragen van toestemming 13 oktober 2013 bewerkt door maantje76
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden