Spring naar bijdragen

Reportage Geocaching


Eleni

Aanbevolen berichten

het gaat me niet om realistisch, appelblij of wat voor woorden je er ook aanhangt. De toon van je postjes is voor een nieuwkomer niet te begrijpen en al zeker niet op juiste waarde te schatten.

 

Kan me voorstellen dat een nieuwkomer na een bericht van jou denkt: Leuk spel dat geocachen, maar wat een aparte geocachers zijn er. Als je doel is om nieuwkomers weg te jagen, dan moet je vooral deze toon blijven gebruiken.

 

En wederom begrijp ik niet waarom je een link naar mijn profiel plaatst. Maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

barny, even een vraag: Met welke journalist ben jij op pad geweest, waar vervolgens een vertekend beeld is verwoord, en waar kan ik dat artikel vervolgens teruglezen?

 

Ik mag namelijk aannemen dat jou mening gebaseerd is op een persoonlijke ervaring

bewerkt door gluppie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig zijn er ook mensen die bereid zijn om hun hobby op een positieve manier uit te dragen. Fijn, dat je iemand gevonden hebt. Denk overigens niet, dat de Heer Barny het gezicht is van geocachend Nederland, want dat is gelukkig niet het geval.... Het merendeel van de cachers houdt van hun hobby en benaderen nieuwkomers of geinteresseerden op een positieve manier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig zijn er ook mensen die bereid zijn om hun hobby op een positieve manier uit te dragen. Fijn, dat je iemand gevonden hebt. Denk overigens niet, dat de Heer Barny het gezicht is van geocachend Nederland, want dat is gelukkig niet het geval.... Het merendeel van de cachers houdt van hun hobby en benaderen nieuwkomers of geinteresseerden op een positieve manier!

Niet het gezicht, maar hij belichaamt het wel :pepsi:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gluppie dat linkie komt er te staan omdat ik lui ben en knip en plak vanuit de naam boven aan je icoontje

en ja ik heb persoonlijk ervaring met die gasten, ooit eens liep er eentje mee terwijl we met een event een multy een het lopen waren, (kan je nagaan hoe lang geleden dat was)

korter geleden tijdens een event in Kampen was er ook zo een dappere dodo uitgenodigd, ik hoorde langzij zo de vragen die hij stelde aan de bezoekers en de antwoorden die gegeven werden door die onnadenkende eventbezoekers, je blijft dan echt lachen bij het zien van die kinderlijke gezichten,,,,,,,,,,, wat er later in de kranten stond was nog meer om je kapot te lachen..........

ook praat ik wel eens met mensen die zich hebben laten (mis)(ge)bruiken altijd hoor je het excuses voor dat er dingen totaal anders overkomen dan bedoeld was, tje ze moeten het in enkele minuten inkorten of binnen een kader van een aantal woorden afleveren word dan gezegt

maar natuurlijk is er in de geocache community altijd wel 1tje te vinden die er een erectie van krijgt als hij ergens genoemd word al was het maar voor een afstudeer projeckt #diepezucht

 

 

ps gelukkig ben ik niet het gezicht van geocaching Nederland, het zou wat zijn zeg? dat er allemaal van die knappe geocachende minime's rondliepen :)

 

 

alhoewel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, is Maarten van Rossem een scheldwoord geworden of moet het gezien worden als geuzennaam. :)

 

Sorry, ik ben niet erg actief op het forum, maar ik heb wel enig ervaring met reacties zoals die van Barny. Jammergenoeg heeft hij ook gelijk en zal de groeiende populariteit van het spelletje ook resulteren in negatieve effecten. Net als bij het populaire voetbalspelletje, waarbij een kleine groep het voor de meerderheid verpest. Dit moet niet in de weg staan om anderen te enthousiasmeren en de hobby in een positief daglicht te stellen. Tot nu toe heb ik weinig positieve berichtgeving gelezen (bom gevonden, Geocachers verongelukt etc.) Informatieve artikelen en een groeiende groep gelijkgestemde zal alleen maar een positief effect hebben en de, meestal tijdelijke, impulsieve cacheslopers zullen snel vergeten zijn.

 

Laten we het leuk houden

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb inmiddels iemand gevonden die wel enthousiast is en met wie ik op pad mag en een mooi verhaal van mag maken.

Als het artikel klaar is. zet hier dan svp een linkje neer. Dan kunnen de anderen het ook lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb inmiddels iemand gevonden die wel enthousiast is en met wie ik op pad mag en een mooi verhaal van mag maken.

Als het artikel klaar is. zet hier dan svp een linkje neer. Dan kunnen de anderen het ook lezen.

 

Graag! Bestaat een deel van de reportage uit het zoeken van een geschikte geocacher? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi eleni, je mag best een keer met mij mee. Ik cache alleen niet vaak met mijn gezin, maar meestal met een groepje vrouwen (leeftijd 27-52 jaar). We kunnen je wel veel vertellen over het geocachen met kinderen. Ik moet natuurlijk nog wel even checken bij de andere dames. Wij cachen overigens in de regio Amersfoort-utrecht.

 

Groeten

Astrid Bakker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...