Spring naar bijdragen

Gezocht Garmin 60 Cx Of Csx


Blikker

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Dit is alleen het glas; wil je een complete nieuwe behuizing, dan zul je de diverse onderdelen apart moeten bestellen (kan via Ebay).

Antarctica

Je vraagt je af wat er fout is gegaan binnen de kast van Ant

Thex; te veel oprapers geladen, tast je geheugen aan.

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eigen 60csx loopt na een factory reset weer als een zonnetje. Eigenlijk was ik aan het wachten tot hij de geest gaf, om een 64s aan te schaffen. Wellicht komt die er nog steeds, maar met een nieuwe rubber kap (over de antenne) en een nieuw rubbertje over de mini-USB/NMEA-aansluiting zou hij weer als nieuw zijn. Zonde om weg te gooien dus, en nog ideaal voor op het dek van de kajak of mountainbikestuur om de nieuwe GPS wat te sparen.

 

De verkoper uit de link heeft deze onderdelen; bij elkaar zal dat niet veel meer dan € 25,- kosten. Helaas zit hij in Rusland, en komt er ook nog eens ruim 15 euro aan verzendkosten bovenop. Dat wordt me wat gortig, zeker omdat ik geen enkele zekerheid heb dat ik die spullen daadwerkelijk krijg. De reviews zijn positief, dat wel. Een verkoper in Nederland, Duitsland of België zou me al een stuk beter doen voelen. Leuk om te zien dat zowat alles nog verkrijgbaar is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik heb hier nog een defecte 60Cx liggen. Mocht iemand er om de een of andere manier nog belang bij hebben (bv. voor onderdelen, of voor een reparatiepoging), dan geef maar een gilletje... :w00t2:

 

Deze is inmiddels onderweg naar een knutselcacher ... B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...