antarctica Geplaatst 20 december 2014 Share Geplaatst 20 december 2014 Mooi, Jan, maar ik zoek een CSX met een kapotte kast, geen verhalen! Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 20 december 2014 Share Geplaatst 20 december 2014 Is de behuizing trouwens 'nieuw' te koop nog ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D_Jakke Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Is de behuizing trouwens 'nieuw' te koop nog ? http://www.benl.ebay.be/itm/GLASS-for-Garmin-GPSMAP-60-60C-60CS-60Cx-60CSx-Astro-220-parts-repair-case-LCD-/261117357231?pt=GPS_Cases_Skins&hash=item3ccbceacaf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Je vraagt je af wat er fout is gegaan binnen de kast van Ant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antarctica Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Is de behuizing trouwens 'nieuw' te koop nog ? http://www.benl.ebay.be/itm/GLASS-for-Garmin-GPSMAP-60-60C-60CS-60Cx-60CSx-Astro-220-parts-repair-case-LCD-/261117357231?pt=GPS_Cases_Skins&hash=item3ccbceacaf Dit is alleen het glas; wil je een complete nieuwe behuizing, dan zul je de diverse onderdelen apart moeten bestellen (kan via Ebay). Antarctica Je vraagt je af wat er fout is gegaan binnen de kast van Ant Thex; te veel oprapers geladen, tast je geheugen aan. Antarctica Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Ik weet het, t5 caches zijn het beste voor je GPS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikke Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Hmm, bedankt. Hier zal ik eens naar kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goonies Oosterhout Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Mijn eigen 60csx loopt na een factory reset weer als een zonnetje. Eigenlijk was ik aan het wachten tot hij de geest gaf, om een 64s aan te schaffen. Wellicht komt die er nog steeds, maar met een nieuwe rubber kap (over de antenne) en een nieuw rubbertje over de mini-USB/NMEA-aansluiting zou hij weer als nieuw zijn. Zonde om weg te gooien dus, en nog ideaal voor op het dek van de kajak of mountainbikestuur om de nieuwe GPS wat te sparen. De verkoper uit de link heeft deze onderdelen; bij elkaar zal dat niet veel meer dan € 25,- kosten. Helaas zit hij in Rusland, en komt er ook nog eens ruim 15 euro aan verzendkosten bovenop. Dat wordt me wat gortig, zeker omdat ik geen enkele zekerheid heb dat ik die spullen daadwerkelijk krijg. De reviews zijn positief, dat wel. Een verkoper in Nederland, Duitsland of België zou me al een stuk beter doen voelen. Leuk om te zien dat zowat alles nog verkrijgbaar is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anharu Geplaatst 10 januari 2015 Share Geplaatst 10 januari 2015 via bovenstaande verkoper een nieuw glas besteld voor mijn garmin 62stc binnen 3 weken keurig binnen voor een prijs van €26 totaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 januari 2015 Share Geplaatst 16 januari 2015 Ik heb hier nog een defecte 60Cx liggen. Mocht iemand er om de een of andere manier nog belang bij hebben (bv. voor onderdelen, of voor een reparatiepoging), dan geef maar een gilletje... Deze is inmiddels onderweg naar een knutselcacher ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden