Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Haha, nee hoor. Na ruim 500 bijdragen is er genoeg over het Keurmerk gezegd. In herkauwen heb ik geen zin. Ga maar herlezen. Wel wil ik mijn symbionten bedanken voor het feit dat ze een discussie nu eens niet laten ontaarden in een ordinaire scheldpartij, maar eindigen met bijdragen waar je hartelijk om kunt lachen.

Nadat op grond van een filmpje onomstotelijk is vastgesteld wat het authentieke geocachen inhoudt, worden als tegenargumenten aangevoerd dat:

• het slechts een voorbeeld is van hoe het zou KUNNEN zijn
  • als destijds was gefilmd hoe papa een kokertje met 50 gulden bij de voetbalkantine verstopt, dat als het oorspronkelijke geocachen zou worden aangemerkt.

Dolkomisch, maar natuurlijk geen serieuze voortzetting van de discussie.

Symbiontjes, maak je toch niet zo druk. Het Keurmerk is er voor geocachers en die bepalen ieder voor zich of ze er iets aan hebben. Als je graag prullen raapt voor puntjes en aan je D/T-grid werkt, dan is dat toch prima? Het gaat om het plezier dat je beleeft en hoewel het enige moeite kost, kan ik mij zelfs nog grotere flauwekul voorstellen. Je mag het ook best geocachen noemen, hoor. Daar ga je echt niet voor op de bon en je houdt alleen jezelf voor de gek.

Zo, nu ga ik weer programmeren, want er is genoeg te doen, zoals de Geo d'Or nieuw leven inblazen. Jullie vermaken je wel, toch?

LOL.GIF

Geplaatst

Op grond van het filmpje onomstotelijk vastgesteld............. Dat was een traditional.

Dus al het overige kan ook nooit een authentieke geocache worden.

je kunt het dus uitleggen zoals je het zelf wilt.

• Top! 3
Geplaatst (bewerkt)

Lijkt mij ook. Maar het lijkt er op dat in ons geocacheland van zienden, dove en blinde Vlindertje zich koning voelt. Een keurmerk initiatief is prima. En daar is ook al veel over gezegd. Maar ondanks het complimentje dat ons gegeven wordt, dat we niet ontaarden in scheldpartijen, krijgen wij wel weer sneren en denigrenrende opmerkingen over symbionten, puntjes, kokertjes, flauwekul enz.

Zoals eerder gezegd; jammer van die horkerige houding.

Wel apart dat hij kan lachen om opmerkingen die helemaal niet komisch zijn bedoeld. Over weglachen gesproken...

bewerkt door no-name
Geplaatst

Dat zou inderdaad mooi zijn.

Als ik het filmpje bekijk zie ik iemand die voor het eerst een geocache verstopt, vertelt hoe hij het heeft gedaan en wat er in zit. Nergens verkondigd hij dat dit de manier is waarop men in de toekomst hoort te/moet cachen anders mag hij/zij zichzelf geen echte cacher noemen.

Ik moet dan denken aan de film The Life of Brian (Monty Python) waar 1 van de "volgers" van de nieuwe "messias" een verloren sandaal van die "messias" vindt. En daarmee meteen aanneemt dat iedereen ook zo hoort te lopen als je jezelf een ware volgeling wilt noemen.

Zo komt mij het idee van Vlindertje ook over. Hij ziet het filmpje en interpreteert het als de enige ware manier.

Het is slechts een voorrbeeld van hoe het gespeeld ZOU KUNNEN worden.

Amen!

Geplaatst

Blutch, je vist naar een hint. Ok: mijn voortuin is een carpool en mijn achtertuin is een voortuin aan de zijkant van mijn huis.

Beste od

Maak je maar geen zorgen ik weet waar je woont en hoe ....

Ps

De thee was lekker

• 2 weeks later...
Geplaatst

Mijn complimenten, dit draadje leest weg als een spannend jongensboek (of een boeiende streekroman.. wat U wilt). Een grotere non-discussie bestaat volgens mij niet in het geocachen. Wat voor de ene cacher verschrikkelijk is, is voor de andere een toppertje. een tb eigenaar is blij met een kokertje na een 5 sterren puzzel want dan wordt zijn tb daar niet in gevangen gehouden, als een CO zelf moet bedelen om een keurmerk, dan heeft dit geen waarde. het heeft pas waarde als een cache door zijn bezoekers wordt geroemd, met mooie logjes.

Geplaatst

Spannend jongensboek of niet, je maakt mij niet wijs dat je dit draadje hebt gelezen. Hooguit heb je het vluchtig gescand. Bedelen om een Keurmerk? Je hebt geen flauw benul van wat het Keurmerk inhoudt. Ruim 8000 authentieke geocaches in de Benelux dragen het Keurmerk en niet één eigenaar heeft moeten bedelen.

TIP: informeer jezelf voordat je reageert. Nu sla je een modderfiguur, met je 'non-discussie'.

Geplaatst

Spannend jongensboek of niet, je maakt mij niet wijs dat je dit draadje hebt gelezen. Hooguit heb je het vluchtig gescand. Bedelen om een Keurmerk? Je hebt geen flauw benul van wat het Keurmerk inhoudt. Ruim 8000 authentieke geocaches in de Benelux dragen het Keurmerk en niet één eigenaar heeft moeten bedelen.

TIP: informeer jezelf voordat je reageert. Nu sla je een modderfiguur, met je 'non-discussie'.

TIP: voel jezelf niet zo persoonlijk aangevallen want ik heb jouw naam niet eens genoemd, je hebt op veel onderwerpen trouwens best een goed punt.

Ik moet helaas bekennen dat ik het draadje wel volledig heb gelezen, blijkbaar ben ik gezakt voor het topic begrijpen. Het ging initieel toch om een keurmerk wat de CO zelf moest gaan aanvragen bij een commissie van "echte" cachers (wie in hemelsnaam dat dan ook mogen zijn) met een lijst aan eisen die op zijn minst discussiemateriaal bevat.

en ik ben best trots op mijn 'modderfiguur'

Slapende honden maak je best niet wakker.

Nu is hij weer aan het blaffen naar alles wat hij ziet voorbij komen.

Een slapende hond is ook maar saai

• Top! 3
Geplaatst

even een terloopse opmerking: krijg regelmatig een sneer van de persoon bedoeld in bovenstaande post en dan reageer ik ook, en ook als er van hem uit een vervelende opmerking gemaakt wordt naar een ander.

Dus bij deze: op de man spelen hoort niet op een forum.

• Top! 2
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...