Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo, om de caches met beschrijving, logboeken en hints te laden moet je volgens mij premiummember zijn.

Dan kun je paperless geocaches zoeken en vinden. aarde!

Geplaatst

We hebben daar een simpele oplossing voor: Een leuk tabletje (7 inch) gekocht voor weinig euro's en daar c:geo op gezet.

Daar kan je met dat programma prachtig alle door jouw te bezoeken caches opzetten en offline gebruiken.

Inclusief Hints, Logs en eventueel de foto's. Werkt perfect

Geplaatst

Ik heb c:geo op mijn telefoon, en dat werkt op zich wel, alleen de batterij is snel leeg, en dan heb je dus niets (hebben we ervaren).

En omdat het de GPS kan vind ik het wel handig om te gebruiken. Alleen jammer dat je daar dan een echt premium-abo voor moet afsluiten.... Toch maar overwegen, en even kijken of het nog meer voordelen heeft.

Geplaatst

Hallo Creama,

Nou weet ik niet of je ook via je telefoon navigeert tijdens het cachen, maar dan is je batterij inderdaad zo leeg. Wij gebruiken tijdens het lopen zowel smartphone als GPS. Deze laatste om te navigeren en de phone om offline de overige gegevens van de cache te bekijken. Wij gebruiken hierbij naar tevredenheid een combinatie van de, overigens wel betaalde, apps GCbuddy en Geocaching. Zo kunnen we bijna altijd paperless cachen.

Geplaatst

Ik gebruik de etrex 30 voor het cachen. Maar je weet hoe dat gaat met telefoons. Je doet er van alles mee. En op vakantie gingen we de hele dag op pad. En toen hield de telefoon er al een keer spontaan mee op. Maar voor bellen en What's app is hij nog prima. Ik denk dat een premium lidmaatschap goedkoper is als een nieuw toestel. Dus ik denk dat ik daar maar voor ga. Lijkt mij ook wel handiger om alles in hetzelfde apparaat te hebben.

Geplaatst

Hallo Creama, Nou weet ik niet of je ook via je telefoon navigeert tijdens het cachen, maar dan is je batterij inderdaad zo leeg. Wij gebruiken tijdens het lopen zowel smartphone als GPS. Deze laatste om te navigeren en de phone om offline de overige gegevens van de cache te bekijken. Wij gebruiken hierbij naar tevredenheid een combinatie van de, overigens wel betaalde, apps GCbuddy en Geocaching. Zo kunnen we bijna altijd paperless cachen.

PM vind ik vooral handig voor Pocket Queries. Via Paypal kostte me PM onlangs € 23,50 dus zoveel is het nou ook weer niet. Verder doen wij het het als Wuppie1976. Alles in de GPS maar daarnaast de smartphone voor de info die je normaal uitprint. De multies die we willen doen zet ik van tevoren via Cgeo klaar voor offline-gebruik in de smartphone. Zo hoef ik niet aldoor door de gps te scrollen en heb ik ook geen internetverbinding nodig. Wij gebruiken dus wel gratis apps.

Geplaatst

Als je "nieuw" bent betaal je de volle mep. Als je je abonnement verlengt, (dus al in een voorgaand jaar premium member bent geworden) dan betaal je het oude bedrag. Inderdaad iets van Eur 23,50. Er zijn al flink wat discussies hierover gevoerd, toen groundspeak eerder dit jaar besloot om de BTW voor een aantal landen te gaan doorberekenen.

Geplaatst

De lagere prijs geldt denk ik alleen voor automatisch verlengen.

Dit kan je in je profiel op .com aanpassen.

Geplaatst

@Bastos.... Dan heb je uit zelfbescherming of wat dan ook ooit aan geocaching.com verteld dat je zelf het initiatief neemt en dat je ze niet automatisch je buidel wilt laten plunderen. Ik koos voor het gemak en het vertrouwen en pluk daar nu de vruchten van, alhoewel ik je voor het verschil geen etentje kan aanbieden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...