Twinlife Geplaatst 10 juni 2004 Share Geplaatst 10 juni 2004 Waar sta je de volgende keer? Zoals de zaken er nu voor staan op deze plaats. Dit is tevens een beetje promotie. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 10 juni 2004 Share Geplaatst 10 juni 2004 Ik denk dat ik daar binnenkort eens een dagje heen ga. Beetje naar het noorden. Ze zeggen dat het daar heel leuk is om te cachen Naar wie moet ik uitkijken?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 10 juni 2004 Share Geplaatst 10 juni 2004 Ik denk dat ik daar binnenkort eens een dagje heen ga. Beetje naar het noorden. Ze zeggen dat het daar heel leuk is om te cachen Ik kan je vertellen dat het heel leuk is om te cachen in het noorden en dat je aan 1 dag niet genoeg hebt om alles te vinden. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 10 juni 2004 Share Geplaatst 10 juni 2004 Zoals de zaken er nu voor staan op deze plaats.Dit is tevens een beetje promotie. Dat is niet verkeerd. Dan ben je 7 km van mijn huis vandaan Ik denk dat ik daar binnenkort eens een dagje heen ga. Beetje naar het noorden. Ze zeggen dat het daar heel leuk is om te cachen Naar wie moet ik uitkijken?? Naar wie of voor wie? Ik kan je vertellen dat het heel leuk is om te cachen in het noorden en dat je aan 1 dag niet genoeg hebt om alles te vinden. Zeker weten, Ook Drenthe en Zuid-Oost Groningen raken beter gevuld de laatste tijd. GRTZ Kruimeldief Een man met één horloge weet hoe laat het is. Een man met twee horloges is nooit zeker van de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 11 juni 2004 Share Geplaatst 11 juni 2004 Ook Drenthe en Zuid-Oost Groningen raken beter gevuld de laatste tijd. Een hele goede zaak,hoeven wij niet eerst 2 uurtjes in de auto te zitten om een door ons nog niet gevonden cache te zoeken. Nu is het wachten nog dat het noorden van Groningen beter gevuld gaat worden. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 11 juni 2004 Share Geplaatst 11 juni 2004 Zoals de zaken er nu voor staan op deze plaats.Dit is tevens een beetje promotie. Dat is niet verkeerd. Dan ben je 7 km van mijn huis vandaan Zouden de munitie kisten in de cache passen? Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 11 juni 2004 Share Geplaatst 11 juni 2004 Ik denk dat ik daar binnenkort eens een dagje heen ga. Beetje naar het noorden. Ze zeggen dat het daar heel leuk is om te cachen Naar wie moet ik uitkijken?? Naar wie of voor wie? Met wie! Met m'n broer. En verders kiek ik altijd wel uut. Uut de oog'n, wel te verstoa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team wolfje Geplaatst 11 juni 2004 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2004 Hallo Van munitiekistjes naar cachen in het noorden??????? mmmmmm we dwalen af!!!!! Groetjes Wolfje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 11 juni 2004 Share Geplaatst 11 juni 2004 van munitiekistjes naar cachen in het noorden???????mmmmmm we dwalen af!!!!! Ja het zijn een stel ouwehoeren hoor die HH en Kruimel. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 11 juni 2004 Share Geplaatst 11 juni 2004 Van munitiekistjes naar cachen in het noorden???????mmmmmm we dwalen af!!!!! Ben je die munitiekisten al kwijt? Bij mij in de garage staan er nog vier, zo groot dat er volgens zeggen een lijk in past Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 11 juni 2004 Share Geplaatst 11 juni 2004 Bij mij in de garage staan er nog vier, zo groot dat er volgens zeggen een lijk in past Ook voor een euritje stuk. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 11 juni 2004 Share Geplaatst 11 juni 2004 Bij mij in de garage staan er nog vier, zo groot dat er volgens zeggen een lijk in past Ook voor een euritje stuk. Dachutniehe, Voor die prijs heb ik ze kocht, maar daarvoor gaan ze niet weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 11 juni 2004 Share Geplaatst 11 juni 2004 Dachutniehe, Voor die prijs heb ik ze gekocht, maar daarvoor gaan ze niet weg! Ik merk het al wel weer ik ben veel te goed voor deze wereld. Ben blij dat ik met Kruimel nog geen prijs afgeproken heb. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JandeBeHanger Geplaatst 11 juni 2004 Share Geplaatst 11 juni 2004 Dachutniehe, Voor die prijs heb ik ze gekocht, maar daarvoor gaan ze niet weg! Ik merk het al wel weer ik ben veel te goed voor deze wereld. Ben blij dat ik met Kruimel nog geen prijs afgeproken heb. Ik ben geen handelaar en de 1e van de 5 die ik kocht, heb ik dus weggegeven aan iemand die zijn eerste cache nog moet plaatsen.Ik zie het als een soort stimulans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 11 juni 2004 Share Geplaatst 11 juni 2004 Zouden de munitie kisten in de cache passen? Het is dat je zo verlegen bent anders zou ik je uitnodigen voor de koffie Ik merk het al wel weer ik ben veel te goed voor deze wereld. Ben blij dat ik met Kruimel nog geen prijs afgeproken heb. hehehehehe tuurlijk vent, tuurlijk ........ GRTZ Kruimkaffee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten