@rend Geplaatst 14 juli 2013 Geplaatst 14 juli 2013 Beste Cachers, De cache Bedevaart 3 zal binnenkort vrijgegeven worden en we willen cachers die voor een FTF willen gaan in ieder geval een kans geven. Omdat Bedevaart 3 net als zijn voorgangers een mysterie is, moet je een start licentie hebben. Deze start licentie wordt verstopt in de afgesloten koker van Bedevaart 2. Maar veel mensen hebben deze al gelopen en om hen in de gelegenheid te stellen de start licentie te verkrijgen, is het volgende bedacht. Stuur een email naar bedevaart3start@gmail.com en geef je emailadres door en de datum waarop je Bedevaart 2 hebt gevonden. Deze datum staat rechts bovenin vermeld op de cachepagina van Bedevaart 2 (http://coord.info/GC101C4). We zullen dan ons best doen, zodra de cache door de reviewer wordt vrijgegeven, de noodzakelijke informatie naar de opgegeven emailadressen sturen. Overige vragen over de Bedevaart caches kunnen gestuurd worden naar schijnheiligen@gmail.com. Het belangrijkste voor ons als Ereleden in de Orde der Schijnheiligen dat eenieder een mooie wandeling gaat maken. En de cache ligt er de volgende dag ook nog. Namens de Ereleden.
Pentagram Geplaatst 15 juli 2013 Geplaatst 15 juli 2013 Yesss, dan zullen we, naar goed Belhamels gebruik, na de vakantie eens een afspraak gaan maken met Geogeldrop .
MacDD Geplaatst 15 juli 2013 Geplaatst 15 juli 2013 (bewerkt) Ik denk dat als je zo nodig het podium wilt scoren, dat je dan ook maar de moeite moet doen om op tijde bij bedevaart 2 te zijn. Trouwens lijkt de serie me keileuk, die komt nog wel eens aan de beurt. 15 juli 2013 bewerkt door MacDD
dirkverschuren Geplaatst 15 juli 2013 Geplaatst 15 juli 2013 Deel 3, Mooi. Daar zat ik, en vele met mij, al lang op te wachten. Ben benieuwd.
elisa1955 Geplaatst 15 juli 2013 Geplaatst 15 juli 2013 Wat ontzettend leuk, Bedevaart 3 gaat binnenkort van start! Dan wordt het toch echt eens hoog tijd om bedevaart 2 af te gaan maken
snoopy and woodstock Geplaatst 15 juli 2013 Geplaatst 15 juli 2013 Zal wel erg druk worden de komende tijd. We gaan later wek een keertje.
@rend Geplaatst 15 juli 2013 Auteur Geplaatst 15 juli 2013 Snoopy en Woodstock scheelt in ieder geval veel muggen. Want die zitten in dit gebied ook volop.
Vlindertje Geplaatst 16 juli 2013 Geplaatst 16 juli 2013 "The board is set, the pieces are moving. We come to it at last... The great battle of our time." Gandalf
Vinnie1 Geplaatst 16 juli 2013 Geplaatst 16 juli 2013 Vlindertje, Zou je ons demoontje terug willen geven? Anders kunnen we niet verder ;-) Gr, Vinnie1
Vlindertje Geplaatst 16 juli 2013 Geplaatst 16 juli 2013 Vinnie1, je kunt wat mij betreft het bos in!
@rend Geplaatst 17 juli 2013 Auteur Geplaatst 17 juli 2013 Vandaag hadden we een afspraak met Maria. We vroegen haar of ze zin had om achter in de auto te gaan zitten. Daar moest ze even over nadenken en uiteindelijk besloot ze om mee te gaan. Maar cachevrienden wat zijn die vrouwen duur tegenwoordig. Zoals het nette keurige cachers betaamt hebben wij haar netjes thuis gebracht en geniet ze nu van het prachtige uitzicht.
Vlindertje Geplaatst 17 juli 2013 Geplaatst 17 juli 2013 Hopelijk laten de demonen haar met rust en wordt haar huisje geen bedevaartsoord. Of zie ik dat nu verkeerd? Enfin, de hemelpoort kan open. Nog koele kabouters ontmoet bij De Zwaan?
Team Aragorn Geplaatst 17 juli 2013 Geplaatst 17 juli 2013 Als ik het mag zeggen: nu hebben jullie wel genoeg reclame gemaakt hoor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden