Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• 3 months later...
Geplaatst

Plof, weer naar boven.

Ik krijg het niet meer voor elkaar om hem goedkoper te giften. HIj blijft in euro's komen. Ook al log ik uit en gebruik ik een .com email adres en niet mijn eigen naam.

Einde leuke workaround?

Geplaatst

Plof, weer naar boven.

Ik krijg het niet meer voor elkaar om hem goedkoper te giften. HIj blijft in euro's komen. Ook al log ik uit en gebruik ik een .com email adres en niet mijn eigen naam.

Einde leuke workaround?

Illegaal of burgerlijke ongehoorzaamheid, maar het volgend werkt: gewoon invullen dat je in Zwitserland woont, 29,99 dollar en klaar! Zal waarschijnlijk voor 2015 niet meer werken, maar dat zien we dan wel weer.

Geplaatst (bewerkt)

Plof, weer naar boven.

Einde leuke workaround?

Illegaal of burgerlijke ongehoorzaamheid, maar het volgend werkt: gewoon invullen dat je in Zwitserland woont, 29,99 dollar en klaar! Zal waarschijnlijk voor 2015 niet meer werken, maar dat zien we dan wel weer.

Ik had ingevuld dat ik in USA woon. Werkte ook niet.

edit. Werkt net iets anders. Hij ziet dat ik uit Nederland kom, dat kan ik veranderen als je gewoon naar de pagina Become a premium t egaan. Daar staat ergens, not from Netherlands?

edit 2 ; Shoot, ik moet natuurlijk mijn biolling adres ingeven. Daar ook maar even illegaal bezig gaan.

bewerkt door MacDD
Geplaatst

Ik heb gewoon laten verlengen, geen afwijkende locaties of andere trucs uitgehaald. De schade is 30 dollar => 22,52 euri :-)

Jij woont niet in de EU?

Geplaatst (bewerkt)

Ja hoor gewoon in Nederland, automatisch verlengt, betaling via creditcard.

Als ik dat doe, dan zit ik nog steeds op 30 euro.

Vreemd.

edit ; geweldig, als ik mijn eigen membership renew is het idd 30 dollar. Zou ik dat meerdere malen achter elkaar kunnen doen? Zou het dan optellen?

bewerkt door MacDD
Geplaatst

edit 2 ; Shoot, ik moet natuurlijk mijn biolling adres ingeven. Daar ook maar even illegaal bezig gaan.

Degene die illegaal bezig is, is Groundspeak zelf. Ze innen BTW, beschikken niet over een BTW-nummer in EU. Er wordt dus niks doorgestort, pure winst voor Groundspeak!

Geplaatst

Ik heb me zelf tijdelijk virtueel als "Zwitser" ingeburgerd met mijn eigen naam maar met een willekeurig adres en postcode in Zwitserland en ook dan betaal je voor het premium memberchip 30 $ :thumbup:

• 2 years later...
Geplaatst (bewerkt)

Ik moet binnenkort verlengen. Maar nu zie ik dat verlengen voor een jaar (niet automatisch verlengen) niet meer mogelijk is?

Ik kan nu enkel kiezen voor:

1. € 29.99 per jaar, automatisch verlengen

2. € 9.99 per kwartaal, automatisch verlengen

3. Cadeaulidmaatschap inwisselen (wel voor een jaar) € 32.95

Ik houd er van om dit soort zaken per jaar te betalen, dus dan blijft blijkbaar enkel optie 3 over.

bewerkt door Peetee
Geplaatst

Dat lijkt zo, als je ingesteld hebt automatisch verlengen dan hoef je niets te doen. Bij mij is het automatisch 12 juli weer verlengd.

Geplaatst

Dat lijkt zo, als je ingesteld hebt automatisch verlengen dan hoef je niets te doen. Bij mij is het automatisch 12 juli weer verlengd.

Dat snap ik. Maar ik verleng dus doorgaans per jaar. En volgens mij kon dat tot nu toe steeds.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...