Spring naar bijdragen

Coördinaten van ANWB Paddestoelen


hilbert

Aanbevolen berichten

In elk geval staan er nu - vermoed ik - tientallen paddo's met de foute coords in het bestand.

Een bureaucratische exercitie als het invoeren van lijsten stuit me trouwens een beetje tegen de borst. Was de lol van de paddohunt nu juist niet om ter plaatse te gaan en de coords op te meten?

bewerkt door gr2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hmm ik heb dan nog niet echt ge gocached maar ik ga wel wat paddo's voor jullei zoeken moet me legend toch ooit voor zulke dingen gebuiken :beerchug: Staan hier vast wel wat. Woon in de bilt en kan dus soest enzo meenemen. In de zomer op de MTB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik heb maandag wat punten toegevoegd en ga er zo ook weer een aantal invoeren. Kwam trouwens wel wat vreemde dingen tegen: vorige week heb ik een fietskaart van de ANWB gekocht, maar ik kwam dus vandaag paddestoelen tegen die daar niet op staan en andersom stonden er een aantal op de kaart die in werkelijkheid nergens te bekennen waren.

 

Weet iemand hoe dit kan? Je zou toch denken dat de ANWB zelf wel weet waar ze die dingen neergezet hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Vanmorgen stonden er gewoon 479 paddo's in de database!

Bedankt dat jullie willen meewerken

 

Graag gedaan. Maar veel van die paddo's staan dus met foute coords in de database. Het Cairnteam stuit keer op keer op paddo's die door prof. Y. Lupardi zijn ingevoerd met fout coördinaat. Wij ervaren dit als ontmoedigend en bepleiten alle al deze foute opgaven uit het bestand te verwijderen, zodat wij de paddo's alsnog kunnen scoren, met het juiste coördinaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals al eerder vermeld:

 

Lupardi heeft ze niet ingevoerd, hij heeft mij een lijst aangeleverd die ik heb geimporteerd en omgezet. Toen ik daar mee bezig was zag ik ook al dat de coordinaten elke keer bijna een centimeter naast de paddestoelaanduiding zaten, dit heb ik echter niet kunnen verklaren/corrigeren.

 

De coordinaten van deze paddo's zijn echter wel redelijk in de buurt en daarom laat ik ze er in staan, het zijn er 300 namelijk...

Mocht je een afwijkende tegenkomen dan kan je deze altijd via het feedback formulier invoeren en dan komt het allemaal goed.

 

The Mushroom Project

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
De coordinaten van deze paddo's zijn echter wel redelijk in de buurt en daarom laat ik ze er in staan, het zijn er 300 namelijk...

 

300 foute coördinaten. Een indrukwekkend aantal. Lijkt me een extra reden om ze te schrappen. Wat heb je aan een database met coords waarvan een zeer substantieel deel fout is. Broddelwerk.

 

Van de week weer zo'n foute paddo tegengekomen.

bewerkt door gr2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...