Spring naar bijdragen

Meest Bezocht Caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Conclusie: We hebben niets aan deze lijst?

 

Nee, it's all in the eye of the beholder. De veelcacher weet welke cache hij bezocht 'moet' hebben om mee te tellen, de qualitycacher kijkt of het aan zijn eisen voldoet of dat hij deze wilt vermijden. Je hoeft niet van alles te doen, het mag.

 

De een ziet teveel regeltjes, de andere te weinig.

 

Ik ga in elk geval een dagje Drenthe tegemoet, twee multi's op het oog die veel beloven -

overmorgen weet ik of het de moeite waard was of een dwaling. :wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Conclusie: We hebben niets aan deze lijst?

 

Nee, it's all in the eye of the beholder. De veelcacher weet welke cache hij bezocht 'moet' hebben om mee te tellen, de qualitycacher kijkt of het aan zijn eisen voldoet of dat hij deze wilt vermijden. Je hoeft niet van alles te doen, het mag.

 

De een ziet teveel regeltjes, de andere te weinig.

 

Ik ga in elk geval een dagje Drenthe tegemoet, twee multi's op het oog die veel beloven -

overmorgen weet ik of het de moeite waard was of een dwaling. :wistling:

 

Drenthe is altijd de moeite waard, als je weet waar je moet kijken!! :notworthy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt erop dat de meest bezochte caches wereldwijd en dus ook in Nederland op toeristische plekken liggen??

Ik vermoed dat veel cachers deze gaan bezoeken als ze toevallig in de buurt zijn op vakantie en dat dit dus niet per se met kwalitetit te maken hebben.

Texel is bij uitstek een eiland waar je goed kan wandelen en fietsen, dus een route langs flink wat caches is zo uitgezet. Als iedere vakantiecacher dat doet loopt het aantal founds snel op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Ik ga in elk geval een dagje Drenthe tegemoet, twee multi's op het oog die veel beloven -

overmorgen weet ik of het de moeite waard was of een dwaling. :wistling:

 

De provincie is in ieder geval goed :notworthy: . Als je voor de natuur gaat, kan het bijna niet fout gaan :clap: .

 

Veel Plezier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

het is raar,ik krijg het waalse plijntje als meest bezochte cache, maar volgens mij is dat http://coord.info/GC1NVVM met meer dan 5500 logs

ligt dat aan mijn instellingen of klopt GC projeckt niet?

 

Barny

 

Je hebt gelijk. Dan kun je je afvragen in hoeverre de lijst verder nog klopt...

 

 

De API van Groundspeak laat het de laatste weken regelmatig afweten (lege gpx bestanden, connectieproblemen, ...), waardoor het up-to-date houden van lijstjes moeilijker wordt.

 

Het lijstje nu wel correct:

 

#1 Sporen van vroeger 1 5597

#2 Secret door 4620

#3 Het waalse Pleintje 3745

#4 Amsterdam Urban 1 3418

#5 Het gele bussie 3141

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...