Spring naar bijdragen

Meest Bezocht Caches


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hee grappig, die twee in Praag had ik in 2010 en 2012 gelogd. Volgende week zit ik in Stockholm, 3 straten verwijderd van Changing the Guard en stond al op mijn lijstje. Nog niet vermoedende dat dit ook zo'n topper is. Maar ja, verandert verder niets aan de cache zelf natuurlijk. Waarschijnlijk een hoog muggle-gehalte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee grappig, die twee in Praag had ik in 2010 en 2012 gelogd. Volgende week zit ik in Stockholm, 3 straten verwijderd van Changing the Guard en stond al op mijn lijstje. Nog niet vermoedende dat dit ook zo'n topper is. Maar ja, verandert verder niets aan de cache zelf natuurlijk. Waarschijnlijk een hoog muggle-gehalte.

Je verwart "meest bezocht' toch niet met "een topper" hoop ik?

bewerkt door wolojoli
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dan weet ik in ieder geval, waar ik niet heen moet :mellow:

Je verwart "meest bezocht" toch niet met "slechte cache" hoop ik?

 

Nee hoor. Ik wil beslist niemand op zijn of haar tenen staan of tegen zijn of haar schenen aan trappen. Maar......het is me daar gewoon te druk. Hoe minder mensen ik tijdens mijn wandelingen ( = dus Multi's ) tegen kom, hoe beter. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan weet ik in ieder geval, waar ik niet heen moet :mellow:
Je verwart "meest bezocht" toch niet met "slechte cache" hoop ik?
Nee hoor. Ik wil beslist niemand op zijn of haar tenen staan of tegen zijn of haar schenen aan trappen. Maar......het is me daar gewoon te druk. Hoe minder mensen ik tijdens mijn wandelingen ( = dus Multi's ) tegen kom, hoe beter. :)

 

De genoemde statistieken zijn zo slecht (bruikbaar) dat ze niets zeggen over de kwaliteit van de cache, maar ook niet over de drukte. Voor dat laatste moet je oa. ook de "leeftijd" van de cache meenemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tv-programma's met de hoogste kijkcijfers zijn niet per definitie goede programma's. En zeg nou niet: over smaak valt niet te twisten. Dus wel.

 

Overigens lijkt nummer 23 mij wel leuk. Ben net het boek van Ina Enssr over het vervolg voor de tweede keer aan het lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...