Spring naar bijdragen

Chez Diederikus ***

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

McDonalds....geocachen....McDrive...opraper

We're all living in America,

America is wunderbar.

Amerika, Amerika.

Geocaching, tradies ja!

Amerika, Amerika.

U bent aangenomen. Hier liggen de broodjes, de slablaadjes en de sausen. Op de grill liggen de gemalen runderen (?) in hun eigen vet gaar te smoren.

De halve-liter-bekers voor cola staan naast de cola. Voor onze vaste bezoeker moet je altijd twee halve liters inschenken.

Je hoeft je geen zorgen te maken over alle bekers en kartonnen doosjes die langs de Landdrostlaan (N 52° 10.871 E 005° 59.484) het straatbeeld opfleuren, want daar zijn dan weer de mensen met een taakstraf voor ingehuurd die met hun niets ontziende grijpstokken alles, inclusief niet verteerde maaltijden, weer laten recyclen. Zelfs worden regelmatig restanten bij mij over de heg gekieperd, misschien om de straat niet te ontsieren, maar ik doe er mijn voordeel mee. Het meeste belandt op mijn tuinbank, inmiddels omgedoopt tot voedselbank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aardig zijn kost niks. Dat weten de meesten van ons best wel, hoop ik.

Maar soms moet je weer eens iets lezen om te begrijpen wat het betekent. Dank je wel voor deze mooie woorden Prof. Dit gaan we de komende tijd als motto gebruiken? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is begonnen als restaurant voor fijnproevers, maar toen Herman de Beuker de zaak ging verbouwen, werd het een ordinaire kroeg die de naam geocafé niet waardig is.

De eigenaar van het restaurant, Diederikus, heeft de zaak verkocht. Er gaan geruchten dat hij binnenkort een klooster opent in de hoop dat het niet binnen de kortste keren een bordeel wordt.

Oftewel, topic is ter ziele.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...