Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Gisteren een fietsronde net boven Nieuwkoop gemaakt. 35 kilometer lang genieten langs en door (via fietspad, niet zwemmend) de Langeraarse plassen. De "PIN" puzzelcacheserie. die rond Nieuwkoop is geplaatst is een absolute aanrader voor velen van ons. Gedurende de afgelopen lange winter een groot deel van deze puzzels kunnen oplossen (niet allemaal) en er dus nu in combinatie met wat traditionals een fietstocht van gemaakt. (Van een deel slechts, want we kunnen er nog wel een tocht uitzetten) Tot onze verrassing bleken niet alleen de puzzels leuk (Ma Tabak heeft er vele uren in gestoken) , maar ook aan de caches zélf was stuk voor stuk aandacht besteed. Doordat er geen of slechts zelden hints gegeven werden, moesten we soms flink aan de zoekbak.... Mooi! Na vijf uur trappen, koesteren in de zon, ijsje eten op een terras, broodje eten op een bankje met een cache nabij en uiteindelijk 32 scores hadden we een heerlijke dag om niet snel te vergeten. Ik denk, dat velen van ons dit rustige gebied en deze caches erg mooi zullen vinden.

Als 1 van de PIN-leggers durf ik namens alle PIN-leggers wel te zeggen: dank voor dit compliment !

Altijd leuk om waardering te krijgen voor de moeite die je doet voor het maken van de puzzel en de cache en het uitzoeken van een mooie / leuke cachelocatie.

PS: bij het hangen van de cache in de overhangende boom haalde ik zelf bijna ook een nat voetje. Net niet, maar het scheelde bar weinig :wistling:

Geplaatst

Gisteren een fietsronde net boven Nieuwkoop gemaakt. 35 kilometer lang genieten langs en door (via fietspad, niet zwemmend) de Langeraarse plassen. De "PIN" puzzelcacheserie. die rond Nieuwkoop is geplaatst is een absolute aanrader voor velen van ons. Gedurende de afgelopen lange winter een groot deel van deze puzzels kunnen oplossen (niet allemaal) en er dus nu in combinatie met wat traditionals een fietstocht van gemaakt. (Van een deel slechts, want we kunnen er nog wel een tocht uitzetten) Tot onze verrassing bleken niet alleen de puzzels leuk (Ma Tabak heeft er vele uren in gestoken) , maar ook aan de caches zélf was stuk voor stuk aandacht besteed. Doordat er geen of slechts zelden hints gegeven werden, moesten we soms flink aan de zoekbak.... Mooi! Na vijf uur trappen, koesteren in de zon, ijsje eten op een terras, broodje eten op een bankje met een cache nabij en uiteindelijk 32 scores hadden we een heerlijke dag om niet snel te vergeten. Ik denk, dat velen van ons dit rustige gebied en deze caches erg mooi zullen vinden.

Als 1 van de PIN-leggers durf ik namens alle PIN-leggers wel te zeggen: dank voor dit compliment !

Altijd leuk om waardering te krijgen voor de moeite die je doet voor het maken van de puzzel en de cache en het uitzoeken van een mooie / leuke cachelocatie.

PS: bij het hangen van de cache in de overhangende boom haalde ik zelf bijna ook een nat voetje. Net niet, maar het scheelde bar weinig :wistling:

Ik had er graag gestaan met mijn fototoestel...... haha!!! Trouwens.... inmiddels heeft Ma Tabak alle beschikbare puzzels opgelost (heb wekenlang niets aan haar gehad...) en dus gaan we deze zomer (zomer???? .... ja wij hebben er nog vertrouwen in) de serie zeker afmaken....

Geplaatst

Kan gebeuren, had ik twee dagen geleden ook. Zal wel een technisch probleem zijn.

Yeah sure. Vooral ook omdat het er al heeft gestaan. Is er soms een rollback geweest?

Afijn, ik ga het niet opnieuw vertellen. Wel de kernwoorden

Borsele, cache, bewaking, politie, zelf ook gaan cachen

Geplaatst

Kan gebeuren, had ik twee dagen geleden ook. Zal wel een technisch probleem zijn.

Yeah sure. Vooral ook omdat het er al heeft gestaan. Is er soms een rollback geweest?

Afijn, ik ga het niet opnieuw vertellen. Wel de kernwoorden

Borsele, cache, bewaking, politie, zelf ook gaan cachen

Ander draadje.

Staat ie nog steeds.

Borreltje?

Antarctica

Geplaatst

Aha, heb ik in loos alarm gezet. Maar dat draadje is bij mij ook uit het zicht verdwenen. Toch eens onderzoek op dementie laten uitvoeren.

Geplaatst

Als medeleggers aan de PIN serie vinden wij dit een leuke beschrijving van ons geleverd werk. En we zijn er nog niet........

Team Tabak, bedankt voor dit leuke bericht.

Gisteren een fietsronde net boven Nieuwkoop gemaakt. 35 kilometer lang genieten langs en door (via fietspad, niet zwemmend) de Langeraarse plassen. De "PIN" puzzelcacheserie. die rond Nieuwkoop is geplaatst is een absolute aanrader voor velen van ons. Gedurende de afgelopen lange winter een groot deel van deze puzzels kunnen oplossen (niet allemaal) en er dus nu in combinatie met wat traditionals een fietstocht van gemaakt. (Van een deel slechts, want we kunnen er nog wel een tocht uitzetten) Tot onze verrassing bleken niet alleen de puzzels leuk (Ma Tabak heeft er vele uren in gestoken) , maar ook aan de caches zélf was stuk voor stuk aandacht besteed. Doordat er geen of slechts zelden hints gegeven werden, moesten we soms flink aan de zoekbak.... Mooi! Na vijf uur trappen, koesteren in de zon, ijsje eten op een terras, broodje eten op een bankje met een cache nabij en uiteindelijk 32 scores hadden we een heerlijke dag om niet snel te vergeten. Ik denk, dat velen van ons dit rustige gebied en deze caches erg mooi zullen vinden. Overigens ten zeerste af te raden door met een auto aan de gang te gaan. Dan doe je jezelf te kort, tenzij je om wat voor redenen dan ook niet kúnt fietsen. Dat kan natuurlijk. Maar anders...... Misschien zijn er wel meer mensen, die dergelijke rondjes elders in het land zélf in elkaar hebben gezet en ons een hint willen geven. Wij zullen ze met plezier aanhoren....!

Geplaatst

Aha, heb ik in loos alarm gezet. Maar dat draadje is bij mij ook uit het zicht verdwenen. Toch eens onderzoek op dementie laten uitvoeren.

Of toch maar een helm op bij het klimmen (en omlaag storten) :clown:

Geplaatst

..... Toch eens onderzoek op dementie laten uitvoeren.

Kerncentrale? Geef je misschien ook iets licht, als het donker is? Dat kán een reden voor dementie zijn :blink:

Geplaatst

..... Toch eens onderzoek op dementie laten uitvoeren.

Kerncentrale? Geef je misschien ook iets licht, als het donker is? Dat kán een reden voor dementie zijn :blink:

En dat maakt MacDD dan een ideaal WP voor een nachtcache.

Geplaatst

Een cache-ervaring.

Twee dagen geleden heb ik gezocht naar een oppikker omdat ik er toch toevallig langs kwam.

Op ground zero stonk het alsof er een beer met blaasontsteking had gekampeerd.

Wel een beetje carambalig voor beginnende cachers. Die denken dat ze met dit spelletje in de zeik worden genomen.

En nog een ervaring, echt gebeurd.

Drie dagen geleden Stip....Ugchelen gedaan. Midden in het bos stond een kratje Heineken. De helft van de flesjes was leeg, de andere helft vol. Waarschijnlijk boomhangjongeren die te dronken waren om het kratje weer heelhuids het bos uit te krijgen. Helaas, ik hou niet van Heineken. Eigenlijk hoort dit bericht thuis in het topic van Antarctica over vondsten tijdens het cachen, maar dat kon ik niet zo snel vinden. Ik lijk MacDD wel.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...