Spring naar bijdragen

ddvddv

Aanbevolen berichten

Te koop via Marktplaats: High-tech titanium prikstokken die in delen in elkaar geschroefd kan worden. Met handig foudraal voor aan de riem.

 

De advertentie vindt je hier: http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/overige-hobby-en-vrije-tijd/m669961396-mission-ta-2-titanium-geocaching-prikstok.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

 

Maar een PB'tje mag natuurlijk ook :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ach. Ik heb wat ervaring met titanium MTB's. Is toch wel geweldig. Vangt schokken goed op, stuurt heel direct, grote materiaalstijfheid lijkt het wel. Geen corrosie.

Allemaal eigenschappen die ik toch ook zoek in een prikstok.

 

Oke, het kost wat, maar dan heb je ook wel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik de Leki monopod walking stick. In drie delen in te schuiven en hop in of aan de rugzak. Aluminium met schokdemping. Ik geloof dat ik er zo'n € 50,-- voor betaald heb.

 

Maar vooral als ondersteuning bij het wandelen. Tevens te gebruiken om als monopod (statief) te gebruiken voor de camera.

 

Ook gebruik ik hem vaak om in de weg hangende takken opzij te houden bij het passeren.

 

En als laatste komt ie wel eens te pas bij het geocachen om even te prikken (ook al is dat meestal verwerpelijk).

 

Ik ben erg tevreden over mijn lichte wandelstok!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig, die Leki met afschroefbare houten knop gebruik ik ook al 12 jaar. Heb ik al heel wat wandelkilometers mee afgelegd en vierkante meters bodem mee afgeprikt. Ziet er desondanks nog uit als nieuw. Dat geldt zelfs voor de metalen punt die al ontelbare malen tegen rotsen is getikt en geen spoor van slijtage vertoont. Behalve als prik- en wandelstok ook heel bruikbaar als statief, knuppel en lans (om vervelende twee- en viervoeters op afstand te houden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...