de kikkers Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 (bewerkt) Heel leuk! Ontspanning. 22 april 2013 bewerkt door de kikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlindertje Geplaatst 22 april 2013 Share Geplaatst 22 april 2013 Een schoolvoorbeeld van één plaatje dat meer zegt dan duizend woorden. Je kunt de tekst eventueel vervangen door: Just dumped another canister? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diederikus Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 Kan hier helaas niet op reageren. Ik heb een waarschuwing dat hele volksstammen zich ergeren aan mijn reacfies. Willen de ware stammen zich bij mij melden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 Od: Die hele volksstammen hebben het druk! Ook aan mij schijnen ze zich te ergeren. Je krijgt PM X Kikker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
den Duit Geplaatst 23 april 2013 Share Geplaatst 23 april 2013 Misschien is het ook wat om Nego's af te geven voor een slechte logging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 16 mei 2013 Share Geplaatst 16 mei 2013 Kijk, nu heb ik er eentje binnen die me echt heeft doen glimlachen.....heerlijk ik kan helemaal meevoelen! Deze zou op deze cache een FAVo krijgen! Location: Drenthe, NetherlandsSchatzoekteam found Het Nuilerveld (Multi-cache) at 5/16/2013Log Date: 5/16/2013#3100En ik kwam exact op 16 routepaaltjes,..kan niet missen, toch?,...gewoon goed kijken en de route volgen die er op de paaltjes staat,....-no enkel problemo-Vind het lopen in zo'n mooi naturgebied geen straf, ondanks de regen die af en toe stevig uit de wolken kwam zetten. Via kronkelende zandpaadjes en lekker in de natuur genietend, kwam ik uiteindelijk vlak langs een stevig, uitziend stuk rundvee die schuilde onder een eikenboom,...Een imponerend jong beest welke mij uitdagend aankeek en echt geen pas opzij deed. Sterker nog, hij leek wel in een speelse aanvalshouding te gaan staan toen hij mij zag,...Enfin, ik loop dus, zo onopvallend mogelijk en relaxed door tot ik vlakbij hem ben (- ik eigenwijs en tegen mezelf zeggend: "kopop Marco, dat beest is banger voor mij dan ik voor hem"),...en dan ben je vlakbij hem,...gaat mijn telefoon luid ringend over,...- ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg- wie belt mij, uitgerekend op DIT!!! moment?? (-Bettie dus- haha)....heb niets afgewacht en ben even een sprintje gaan trekken,...hahahaha,..rare beesten dat wilde rundvee,...Met de auto verder en daar geparkeerd. Toen al 'multitaskend' naar de cache en terug,..- en dat ging me prima af-,...TeamProfessor X,..ThaNks,..kijk met een glimlach op mijn gezicht terug aan deze cache,...-was ik toch bijnaaaaaaa op de horens genomen,...hahahaha,...Visit this log entry at the below address:http://coord.info/GLB05A3JVisit Het Nuilerveldhttp://coord.info/GCJAGFProfile for Schatzoekteam:http://coord.info/PR2BE1B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 16 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2013 Dit bedoel ik dus. Literair echt niet zo hoogstaand, maar als je wat visueel bent ingesteld zie je het helemaal gebeuren. En zou van mij dus ook een plusje krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LiZoe Geplaatst 17 mei 2013 Share Geplaatst 17 mei 2013 Volgens mij bestaat er ergens ... heel diep verborgen in het geocaching.com - www ... een gebeuren waar je een voorstel kunt doen voor een aanpassing van het 1 of ander (of een idee). Mensen kunnen daar dan vervolgens op stemmen (volgens mij heeft iedere cacher 3 stemmen te verdelen). Ik weet het, klinkt heel vaag, maar hopelijk heb ik nu iemand getriggerd die weet wat ik bedoel (Barny misschien? Is er niet ooit een "doe het gele bussie niet weg" - stem aktie geweest?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 17 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 17 mei 2013 Volgens mij bestaat er ergens ... heel diep verborgen in het geocaching.com - www ... een gebeuren waar je een voorstel kunt doen voor een aanpassing van het 1 of ander (of een idee). Mensen kunnen daar dan vervolgens op stemmen (volgens mij heeft iedere cacher 3 stemmen te verdelen). Ik weet het, klinkt heel vaag, maar hopelijk heb ik nu iemand getriggerd die weet wat ik bedoel (Barny misschien? Is er niet ooit een "doe het gele bussie niet weg" - stem aktie geweest?) Is ook gebeurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tabak Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Heb je daar inmiddels enige vorm van reactie op gehad? Ik bedoel niet zo zeer van medecachers, maar van medewerkers van groundspeak? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 18 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2013 Heb je daar inmiddels enige vorm van reactie op gehad? Ik bedoel niet zo zeer van medecachers, maar van medewerkers van groundspeak? Nope. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MacDD Geplaatst 20 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2013 Even ter info, omdat we het hier natuurlijk ook hebben gehad over pleurpotjes enzovoorts. Een CO die iets doet met de kritiek ; http://coord.info/GC48H3T Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden