Duifjes Geplaatst 3 april 2013 Geplaatst 3 april 2013 Euh... waar ik dat vond weet ik niet meer. Google met iSteg en Windows en een van de eerste resultaten zag er veelbelovend uit. Daar heb ik het bij gelaten.
MacDD Geplaatst 3 april 2013 Geplaatst 3 april 2013 Moet het speciaal iSteg zijn? Ik gebruik gewoon ; oursecret
Avonasac Geplaatst 3 april 2013 Auteur Geplaatst 3 april 2013 Succes overigens, mocht je toch willen doorzetten! Dank je, voorlopig heb ik er nog geen Tabak van... Dank je MacDD, ga ik straks even proberen.
Tovenaartje Geplaatst 3 april 2013 Geplaatst 3 april 2013 Euh... waar ik dat vond weet ik niet meer. Google met iSteg en Windows en een van de eerste resultaten zag er veelbelovend uit. Daar heb ik het bij gelaten. Als je op de pagina klikt en verder kijkt, zie je dat het stiekem toch om Mac versies gaat met eronder de vraag of er ook een Windows 8 versie kan komen.
Team Tabak Geplaatst 3 april 2013 Geplaatst 3 april 2013 Succes overigens, mocht je toch willen doorzetten! Dank je, voorlopig heb ik er nog geen Tabak van... Dan gaat het helemaal goed komen!!!
Icemen4 Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Moet het speciaal iSteg zijn? Ik gebruik gewoon ; oursecret OurSecret : The file hides no data! Werkt helaas niet!
de-fam Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Misschien hier ook eens proberen http://www.kwebbel.net/stega/
wolojoli Geplaatst 4 april 2013 Geplaatst 4 april 2013 Probeer Outguess maar eens. Veel kans dat iSteg die codering gebruikt.
Avonasac Geplaatst 4 april 2013 Auteur Geplaatst 4 april 2013 Zodra ik er aan toe kom zal ik Outguess eens proberen (wordt weekend ergens denk ik). Oursecret en kwebbelnet waren het ook niet. Gisteravond nog Firesteg willen proberen, maar ik heb Mozilla helaas ge-update. Geen idee hoe je naar een oudere versie moet, maar dat doet er ook niet toe. Kijk dit is hulp waar men wat aan heeft. Alvast mijn dank.
Aanbevolen berichten