Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Zomaar een logje dat me gelijk te binnen schiet. Bij cache http://www.geocaching.com/geocache/GC4H5BC_snake (4x geweest en eindelijk gevonden)

na een fietstocht van iets meer dan zes kilometer kwamen we bij de brug uit. Dan pas besef je dat er eigenlijk niet zo gek veel goede verstopplekken zijn, maar de juiste hebben we niet gevonden.
Dat kwam ook omdat er na 45 minuten rondjes lopen over,langs en onder de brug er een, twee, drie politieauto's aan kwamen rijden (hebben we er echt zoveel in ons dorp?). Eentje reed verder, de andere twee bleven staan. Twee agenten kwamen een kijkje nemen. Ik had mijn dochter net gewezen op wat paarse bloemen die er stonden. De beide agenten hadden nogal wat vragen, waar we vandaan kwamen, wat we aan het doen waren, waarop mijn 2,5 jarige dochter ze vertelde dat we bloempjes aan het kijken waren. Dat klopte en ach, ook politieagenten zijn muggles, dus waarom ze meer vertellen dan ze zelf vragen?
Vervolgens viel het een van beide agenten op dat ik waterige ogen had, of er misschien thuis problemen waren. Nee agent, het is gewoon best koud deze zondagochtend (en 6km fietsen en 45 minuten in de wind op om en onder een brug lopen helpt ook niet echt).
Uiteindelijk namen ze genoegen met de uitleg en gingen weer in hun auto zitten. Om nou verder te zoeken terwijl vier plitieagenten je aanstaren en verdenken van huiselijke problemen, vond ik niet het meest geslaagde idee. Daarom maar weer onverrichte zake terug gefietst. Onderweg nog wel twee keer gepasseerd door een politieauto...
Blijkbaar wordt de brug momenteel erg goed in de gaten gehouden, dus zoals eerder geschreven, zorg dat je zeker een identiteitsbewijs bij je hebt, want erg blij lijkt het Hengelose politiecorps niet te zijn met de geocache situatie.
Voorlopig laat ik deze maar even rusten, misschien krijg ik nog een tip of een geweldige ingeving, tot die tijd lijkt het me beter geen verdere aanleiding te geven tot maatschappelijke onrust.

bewerkt door merrlin
Geplaatst

Wat is dit een leuk draadje!

SUPERleuk zou ik haast willen zeggen, maar ik hou me in :wink2:

Heel inspirerend om die leuke logs te lezen.

• 5 months later...
Geplaatst

Ben ook wel benieuwd naar vakantielogjes. Deze deden we zelf op Kreta.

I think almost everyone remembers one or two movies in wich a group of people start off for a hike into a remonte area. This is a bit how we feld wen we set off into the george. After driving a while on dirtroads we arived at the parkingplace and there was nothing there, no other people only a old van that must have been parked here for years and the overwelming heat. We took our backpacks with two botles of water and set of. After a few metres there was a gate wich we had to undo of a rope to get trough. Like I sad just like in the movie only the sign: DANGER NO TRESSPASSING was missing. As we went on the george opened to our sight and the path disapeared now and then, but the going was good trough the totaly dried out riverbed. At some point we did find first impressions of death, a goat dried out to the bone was right beside the track. Normaly this is where the scary music sets in. But here there was no music, only the cry of a bird and the heat of the sun. On and on we went as the george got narower we found another dead goat. Fore sure We were now watched by the creepy thing that lives in the abandoned george and sucks out the blood of the goats. And then we finaly saw the round stone that shuts off the gate to evil right at the "Mavros Kolimbos" another skeleton was lying on the rocks. Though fear strucks us at it's most evil way, we managed to find the cache (GC34WDK).
As we left this place again we were feeling the presence of the THING. And we huried to get out of here.
Now suddenly all the rocks looked bigger and were harder to pass and get over, the path was harder to recognize and the sun was now burning right trough us. The two botles of water were getting to their end. At a certain point our GPS gave a beep and we new we had to find another cache (GC2JX2X). Incainety took over and we shouted:" Come and get us if you dare!" While we were searching for the box. As soon as we found it we made a quick log in the book and left for our final destination. Just as we tought we never would make it we saw the gate and made it trough. We jumped in the car and left in a big cloud of dust. Only after we reached a litle vilage we felt safe again and celebrated the hard founds these two caches are. In a smal taverna we ordered two beers and it was just after the first sip that we noticed that people stared at us with holow eyes.....
Thanks and greetings from Snoopy and Woodstock

Geplaatst

Vandaag eindelijk weer eens gecached met Diederikus, Antarctica en ioHpeiH.
Of de foundlogs leuk zijn mogen jullie beoordelen.
Zie: Asterix en het recept van de Toverdrank (GC45YK1).

• 4 weeks later...
Geplaatst

Hier wordt je als co toch blij van.

Hoi,

Dat kan ik me inderdaad voorstellen. Van zulke logs kun je als CO vaak alleen maar dromen en als je ze dan ook nog weet te scoren is dat natuurlijk helemaal geweldig. Daar doe je het volgens mij onder andere toch voor.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...