Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Om een beetje beeld te scheppen van de CO.

Drie jaren geleden ben ik door de CO waar het hier over gaat enthousiast geworden voor het geocachen. Geen spectaculaire caches, maar hij maakt ze met liefde, besteedt aandacht aan de eindacache en laat in veel gevallen de geschiedenis van Apeldoorn zien. Hij heeft mij persoonlijk gezegd zich niet te interesseren voor geo d'ors en favo's, is er zelfs een beetje allergisch voor. Hij kan heel kwaad worden als mensen de natuur schade toebrengen. Wanneer deze powertrail geen gelukkige keuze is geweest, omdat hij het respect van cachers voor de natuur en zijn creatie heeft overschat, dan is hij de eerste die de noodzakelijke maatregelen neemt.

Geplaatst

Senks, Od.

Off topic: alleen voor X. Succes. Je mag mijn prikker wel vasthouden en voor deze ene keer mag je hamburger eten hoor!

Geplaatst

Maar ja, als de FTF zijn log eindigt met: 'sommige caches liggen wel erg in het zicht of zijn niet erg stevig bevestigd, dus nog een extra fietsrondje het weekend met een boor/schroefmachine zou zeker geen kwaad kunnen! Sommige caches zitten nu al los, en het zou zonde zijn dat de trail er na een week al weer uitligt!' dan vraag ik me ook weer wat anders af...

Mislukte parels voor de zwijnen en ga dan niet huile huile doen omdat je prachtige route wordt verruineerd!

Senks, Od.

Off topic: alleen voor X. Succes. Je mag mijn prikker wel vasthouden en voor deze ene keer mag je hamburger eten hoor!

:eek::heart:

Geplaatst

Als je van tevoren weet dat een powertrail een hoop mensen aantrekt die uitsluitend voor de puntjes komen, dan kan je er donder opzeggen dat het binnen de kortste keren een enorme puinhoop is.

In dit geval heeft de CO nog zijn/haar best gedaan om er wat moois van te maken, alleen word dit door de verblinde massa niet gezien en is snel, sneller snelst het enige doel.

Geplaatst

Over deze cache begon Antarctica o.a. met: Maar helaas, een 30-tal cachers later is alles al gearchiveerd door wangedrag.

Maar zoals in het echte leven, dreigen ook hier de rollen te worden omgedraaid. De cache van de CO deugt blijkbaar niet.

Geplaatst

ben er niet verbaast over, allemaal ouwe koek

verbaast ben ik wel over de mensen die hier wel verbaast over zijn, was het gezellig alleen onder de steen?

Barny

Geplaatst

Elke twaalfjarige is in het bezit van een mobiele telefoon met GPS functie. Misschien zijn er wel een stel baldadige brugpiepertjes bezig geweest.

Geplaatst

ben er niet verbaast over, allemaal ouwe koek

verbaast ben ik wel over de mensen die hier wel verbaast over zijn, was het gezellig alleen onder de steen?

Barny

Barny, wil je voor mij de oude koeken uit de sloot halen, even uitleggen. Graag met een beetje slagroom, dat maakt rauwe bonen zoet.

Elke twaalfjarige is in het bezit van een mobiele telefoon met GPS functie. Misschien zijn er wel een stel baldadige brugpiepertjes bezig geweest.

Ok Kikkertje, dat kunnen we ook niet uitsluiten. Hangbrugjongeren genoeg hier.

Geplaatst

UPDATE: Er zijn nu 72 caches aangemeld voor het geocaching-saneringsplan (zie ook de postjes #33 en #66). Deze caches zijn tot dusver ruim 6000 maal meervoudig als 'found' gelogd. Het dagrecord staat op 1150 punten.

Van de onbeperkt logbare caches zijn er 51 onderdeel van een gearchiveerde serie, weliswaar van Duitse makelij, maar daar staat tegenover dat de caches automatisch kunnen worden gelogd met de tekst TFTC. Stuur een mailtje naar puntenpakken@gmail.com met als onderwerp 'puntenpakken'. Het mailtje wordt automatisch verwerkt en mag slechts één tekstregel bevatten met als CSV-indeling:

"teamnaam",aantal(1-50),datum(dd-mm-jjjj)

Voorbeeld: "Team Topstat",50,12-03-2013

Dit mailtje levert Team Topstat 50 punten op zodra zij de bonuscache online loggen als 'found'. De GC-code van de bonuscache wordt toegestuurd. Voor automatisch loggen geldt vooralsnog een limiet van 50 punten. De caches kunnen daarna echter zo vaak handmatig als 'found' worden gelogd als wenselijk is. Werken aan je stats was nog nooit zo eenvoudig! Succes!

Geplaatst

en wat is daar de meerwaarde van?????????

Die meerwaarde is er niet. Vlindertje denkt op deze manier lollig te zijn en het geocachen te kunnen 'verbeteren'.

Het merendeel van de geocachers zullen toch slechts eenmaal een cache als gevonden aanmerken en daarna een notitie schrijven (bijvoorbeeld als je een TB dropt).

Geplaatst

....de onbeperkt logbare caches zijn er 51 onderdeel van een gearchiveerde serie....

@Vlindertje: Kan/wil je de naam van deze cache serie bekend maken, zodat we de voortgang kunnen zien?

Ps. Van mij zal je trouwens geen mail ontvangen, ik vindt punten geheel :no: belangrijk.

Geplaatst

en wat is daar de meerwaarde van?????????

Die meerwaarde is er niet. Vlindertje denkt op deze manier lollig te zijn en het geocachen te kunnen 'verbeteren'.

Het merendeel van de geocachers zullen toch slechts eenmaal een cache als gevonden aanmerken en daarna een notitie schrijven (bijvoorbeeld als je een TB dropt).

Oke, dan heb ik niets gemist en wordt op deze manier de onzin alleen maar verder vergroot door deez of geen. Vreemde manier van humor btw als je zijn andere berichten ziet ten opzichte van puntjesjagers.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...