Vlindertje Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 @mmjjt: in principe negeer ik jou omdat jouw aanhoudende persoonlijke aanvallen kant noch wal raken. Omdat je stond te trappelen om een publiek geheim te verklappen heb ik een uitzondering gemaakt en daar blijft het ook bij.
snoopy and woodstock Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 Ging het hier om de persoonlijke vete's of om de vraag of een container geschikt is als cache? fotokokertjes zijn dat in ieder geval niet want de inhoud wordt 9 van de 10 keer nat. Het grote probleem is dat de leggers dat schijnbaar vaak niks interesseert. 1
Dit is een populair bericht. mmjjt Geplaatst 21 februari 2013 Dit is een populair bericht. Geplaatst 21 februari 2013 Even hé, persoonlijke aanvallen? Wie is hier degene die elk draadje laat ontsporen met negatieve opmerkingen, aanmatigende opmerkingen, generaliserende opmerkingen en meer negatief geschrijf? Luister vrolijke vlinder, jij schrijft al zeer geruime tijd niet op eigen titel, ik wel! Jij bent degene die inderdaad bepaalde vragen negeert omdat je donders goed weet waar je mee bezig bent. Dus geowolf, publiek geheim of niet, je stijl van schrijven is hetgeen waar ik het over hebt, de ondertoon in al jou posts, jou niet aflatende laatdunkende opmerkingen over willekeurige personen behalve jezelf dat is waar ik op in ga. Weet je nog jou super opmerking over een falende CO en een fataal ongeluk? Ik wel en hoewel deze entry is weggepoetst, zijn dat de dingen die mij steken. En ja jij negeert alle vragen en opmerkingen van mensen die jou aanspreken waaronder die van mij, maar oh wee als jij de kans krijgt om in vileine bewoordingen cachers de mond te snoeren en of af te maken. Grow up, ga je eigen site vervuilen! en druk vooral op de reportknop om te zorgen dat ook deze post verdwijnt! 10
@rend Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 Kijk we gaan weer ontsporen. Gewoon netjes blijven en als je het even te warm krijgt tot 10 tellen en dan pas opschrijven wat je denkt.
mmjjt Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 Ontsporen, nee dat gebeurde al langer geleden. Namelijk bij Cacher, boom, ongeluk, wijzen met vinger, en dan snel een week niet op het forum schrijven en wachten totdat de gum erover heen gaat. Dan iets milder terug komen en elk draadje misbruiken, zoals ook dit draadje allang niet meer over kokertjes gaat, maar over één persoon en zijn mening.
Odlaniger Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 Ik heb tot 10 geteld. mmjjt krijgt een puntje van mij. Hij heeft opgeschreven wat ik denk. 2
Vlindertje Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 Grow up, ga je eigen site vervuilen! en druk vooral op de reportknop om te zorgen dat ook deze post verdwijnt! Ik heb de reportknop nog nooit gebruikt.
mmjjt Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 Dusssssss, En de rest? of valt dat onder actief negeren? Waarschijnlijk heb je gelijk en moet men jou hier actief negeren, maar kunnen we, in het positieve, met je verder babbelen op QC. Of er misschien zelfs een GeoCafé openen? Ik denk dat je dan flink wat meer hits genereert en het leuke daarvan is dat je al die cachers dan kan bekeren tot jou zienswijze.
Team Tabak Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 (bewerkt) en anders bedenk je toch zelf fotokokertgps.nl of zo, Goed idee.... Heerlijk zelfs... Als we met z'n allen een eigen site in elkaar flansen dan kan iedereen op één van die sites met een gerust hard al zijn frustraties achterlaten. Er komt toch geen hond, niemand leest jouw frustraties en er zal ook niemand op antwoorden.... En jij bent het mooi even kwijt..... Scheelt weer in de zorgkosten! Ik begin met www.cachingfrusties.nl.... wie volgt! Ik zet er vijf caches op, waarbij er uiteindelijk een prachtige harington vol pammetjes achter de divan van een psychiater gevonden kan worden.... Serieus.... Ik dacht dat we hier gezellig konden discussiëren over van alles en nog wat en nu blijkt mij ineens, dat dit forum misschien wel gebruikt wordt om via fakenamen hardnekkige meningen te ventileren om de aandacht te richten op andere soms zélf opgerichte cachesites, die als basis van zo'n mening dienen.....??? Gelukkig maar, dat ik te dom was om dit door te hebben.... Ik leer dagelijks bij op het gebied van geocaching, maar of ik er altijd blij van word????? 21 februari 2013 bewerkt door Team Tabak
Odlaniger Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 Benieuwd geworden wat dan wel die kwaliteitscaches zijn, even gekeken. Er staan maar weinig uitverkoren caches op en de meeste zijn van Vlinder zelf. Maar ja, het is zijn site, dus hij bepaalt.
Team Tabak Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 Waarschijnlijk krijgt hij vandaag en morgen een recordaantal hits, want vele bezoekers hier zullen er waarschijnlijk (net als ik) nog nooit van gehoord hebben. Maar toegegeven, de site ziet er mooi en functioneel uit, duidelijk opgezet door een professional. Complimenten daarvoor. De inhoud stelt enigszins teleur. Van een aantal caches heb ik de beschrijvingen gelezen en die lijken me prachtig om te doen, maar het zijn er niet heel erg veel en ik moet er wel een eind voor rijden. Maar waarom noemt Vlinder niet van meet af aan gewoon man en paard? Als ik zulke mooie websites zou kunnen bouwen (hetgeen dus niet het geval is...) en ik zou zo'n goed idee hebben om kwalitatief mooie caches te promoten, waarom zou ik dat dan ook niet gewoon doen? Waarom zou ik dan op een andere site bij voortduring vertellen, dat ik veel van mijn fellow-geocachers maar complete losers vind terwijl ik ze de weg kan wijzen naar wat ik nou mooi vind? Mensen en meningen... ze zijn soms ondoorgrondelijk!
Malyenki Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 Heb een hekel aan oude koeien, maar dat van die cacher, die boom, dat ongeluk én het wijzen naar de zgn falende CO kan IK me nog heel goed herinneren... Wat betreft het eigenlijke onderwerp van dit draadje: als er maar een stuk papier inzit waar ik m'n naam op kwijt kan, verder interesseert het formaat mij geen ruk (de tocht naar de cache toe zegt mij heel veel meer dan de cache zelf). Behalve nano's, daar heb ik een verschrikkelijke hekel aan, vanwege het gepruts om die logrolletjes er weer IN te krijgen 1
de kikkers Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 (bewerkt) mmjjt: 1...2...3...4...5...6...7...8...9...10! We gaan elkaar zien en we gaan iets drinken oké? Malyenki: dát is óók de reden waarom wij geen nano's hebben... 21 februari 2013 bewerkt door de kikkers
barny Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 ik kan maar wijnig kokers die op een enigzinds mooie plek liggen ik zie veel meer small en zeker medium cache op plekken liggen die mij aanstaan waardoor ik de conclusie heb getrokken dat de meeste micro's (nono's zijn ook micro's) er niet liggen voor de "wandeling" of "omgeving" maar ter eer en glory van de plaatser en vinder die door copy past verhaaltje vertelt dat de koker cache van de dag was of dat de cache makkelijk was opgepikt tijdens een rondje "smily's" op de kaart te zetten. zelden lees je iets over de cache zelf, de plek of het verhaal op de pagina, zelfs een cache die was neerglegt bij een monument van neergeschoten verzetstrijders lees je van "een mooi plekje" "leuk idee" in de logs verschijnen waar zijn ze in vredensnaam mee bezig denk ik dan, hoe lang moet dat nog duuren? Barny
Triskelle Geplaatst 21 februari 2013 Geplaatst 21 februari 2013 [plaatje] Met de opkomst van de digitale fototoestellen raken de fotokokertjes een beetje uit de mode. Een goed alternatief hiervoor zijn de kokertjes die gebruikt worden door Diabeten (suikerziekte) voor de teststripjes om het bloedsuiker te bepalen. Ze zijn bijna even groot, hebben een vast deksel en zijn zeer goed afsluitbaar. ... en zelfs na negen pagina's met ter zake doend, goed gefundeerd en geformuleerd blabla te hebben gelezen denk ik nog steeds dat dergelijke teststripkokertjes een alternatief kunnen zijn voor fotokokertjes. Goed idee MatsRetep! Bedankt daarvoor! 2
Aanbevolen berichten