Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De domeinnaam www.rebelcaching.com is nog vrij, dus wat let je? Maak je droom waar.

Of zoek het 'ns bij www.munzee.com. Volgens mij kun je daar zo goed als volledig doen en laten wat je wilt.

• Top! 1
Geplaatst

Andersom gezien kan ook; de plaats verpest lost place.

Jammer genoeg komt het ook voor dat verlaten winkels en meer van die onzin betiteld worden als lost place.

Geplaatst

Na enkele tumultueuze weken op het forum van geo.nl vanwege technische problemen, lijkt de rust te zijn teruggekeerd. Ik kan weer draadjes openen, lezen en zelfs reacties plaatsen.
Alles is weer als vanouds. Cafégangers houden zich gedeisd, zij hebben een ander onderkomen om gezellig over geocachen te praten en ideeën uit te wisselen. Een ei wordt bevrucht en een nieuwe cache wordt na de benodigde draagtijd daar geboren.
De cafégangers laten ook geen draadjes meer ontsporen, want lamballen in zwaarmoedig gezwets wordt niet op prijs gesteld.

Alles is weer als vanouds. Niet dus. Andere mensen laten nu draadjes ontsporen, maar helaas niet met een glimlach. En als ik dan een simpele reactie plaats “Draadje ontspoort”, dan wordt mijn reactie weggehaald. Dus toch geen technische problemen. Het is een vete geworden tussen mensen die ongelimiteerd negatief mogen zijn en mensen die het geocachen met een knipoog benaderen.

Deze reactie zal ook wel weer worden weggehaald.

• Top! 8
Geplaatst

I had a dream! : REBBEL-CACHING.COM !!! Lost places, klimcaches, spannende multi's, traditionals met de dichtsbijzijnde weg op 5 KM. Minimaal 4 sterren terrain, Zeikerds en verklikkers worden eruit geschopt. EN WE VRAGEN GEEN TOESTEMMING :w00t2: Nee we plaatsen onze caches in het holst van de nacht :clap: . HELL YEAH !!!

Helaas :bangin: It was just a dream.

WOW wat een natte droom (maar idee is goed)

Geplaatst

Het hoeft lang niet altijd negatief uit te pakken als er op zo'n - echte - lost place een cache wordt geplaatst. De cache zelf hoeft niet verpest te worden en de lost place niet door de geocachers. Het kan ook positief!

Ooit was er iets op zo'n lost place ... maar in de loop der jaren is het verhaal daaromheen vergeten en verdwenen. Behalve dat het zoeken naar zo'n cache op zich al spannend is, kan de CO er meerwaarde aan geven. Naspeuren wat de lost place ooit was. Als de historie weer boven komt drijven, kan de CO daarmee de identiteit en het ware gezicht aan zo'n plek teruggeven.

qpl0qx.jpg

vandaag gevonden lost place, nog even zonder cache van mij: nu nog géén koffie, over één jaar misschien wel ...

De vergeten, wegkwijnende lost place krijgt dan ineens een betekenis en (al tweemaal meegemaak) door de overheid of door vrijwilligers opgeknapt. Waardoor de plek weer meetelt en zowel voor geocachers als moldu's interessant blijft!

• Top! 3
Geplaatst

Het hoeft lang niet altijd negatief uit te pakken als er op zo'n - echte - lost place een cache wordt geplaatst. De cache zelf hoeft niet verpest te worden en de lost place niet door de geocachers. Het kan ook positief!

Ooit was er iets op zo'n lost place ... maar in de loop der jaren is het verhaal daaromheen vergeten en verdwenen. Behalve dat het zoeken naar zo'n cache op zich al spannend is, kan de CO er meerwaarde aan geven. Naspeuren wat de lost place ooit was. Als de historie weer boven komt drijven, kan de CO daarmee de identiteit en het ware gezicht aan zo'n plek teruggeven.

qpl0qx.jpg

vandaag gevonden lost place, nog even zonder cache van mij: nu nog géén koffie, over één jaar misschien wel ...

De vergeten, wegkwijnende lost place krijgt dan ineens een betekenis en (al tweemaal meegemaak) door de overheid of door vrijwilligers opgeknapt. Waardoor de plek weer meetelt en zowel voor geocachers als moldu's interessant blijft!

Wat zijn moldu's ???

Geplaatst

Dat is Frans voor mensen die geen geocacher zijn, 'muggles' in het Engels of 'neuzels' in het Nederlands?

Geplaatst

Elke plek heeft een verhaal. Dat vertellen, waardoor de locatie tot leven komt, is de spil waar geocaching om draait.

• Top! 1
Geplaatst

Barny, ik zie dat jij ook te gast bent. Ik mis jouw verrassende bijdragen. Ben het meestal niet met je eens, maar lees graag jouw reacties.

• 2 weeks later...
Geplaatst

Misschien moeten we van dit soort caches op lost places dan maar Liar caches maken.

Nivo 2/2 (dwz geen rolstoel of kinderwagen). Niets aan. Vies. Vuilnis dump. Saai. Voordeur. Etc,

En de groep die ze wel leuk vindt deelt die kennis wel op een andere manier.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...