Phoenix-night Geplaatst 10 februari 2013 Geplaatst 10 februari 2013 Ik ga ook niet uit van kwade opzet. Ik geef alleen aan dat het probleem niet hier in huis zit. Overigens is PN geen regelmatige cafebezoeker. PN
Odlaniger Geplaatst 10 februari 2013 Geplaatst 10 februari 2013 Ook ik ga niet uit van kwade opzet. Zelfs als in een draadje juist mijn berichten worden gewist. En virtueel cafébezoek kan geen rol spelen, want het geocafë is al enige tijd gesloten. Ook sluit ik toeval niet uit als ik geen toegang tot het forum meer heb zodra ik een zinnige opmerking maak die door anderen als onzinnig wordt beschouwd.
zaanhoeve Geplaatst 11 februari 2013 Geplaatst 11 februari 2013 Ik denk dat de Db te groot is en dat de mensen met problemen heel veel berichten hebben geplaatst. Hierdoor moet er te veel en te lang geladen worden hierdoor worden zoektijden te lang. jm2c
Marco de Klerk Geplaatst 11 februari 2013 Geplaatst 11 februari 2013 Als het probleem ligt in de database, lijkt mij de oplossing alle berichten ouder dan (ik zeg maar wat) 6 maanden te verwijderen of archiveren. Dan kunnen mensen weer vragen stellen zonder dat ze meteen worden doorverwezen naar die zoekfunctie die nauwelijks werkt. En dan kunnen de veelposter weer terug veel posten. Iedereen blij. toch?
Team Professor X Geplaatst 11 februari 2013 Geplaatst 11 februari 2013 Nergens last van en volgens mij heb ik al een aardige pot gevuld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden