Spring naar bijdragen

Rare Dingen


Tovenaartje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

@ TT Ik kijk vanavond even naar de Frontpage RSS! Begreep dat het over Geostream ging, niet dus. Duidelijk verhaal.

 

Ik voel er weinig voor om regelmatig het wel en wee achter de schermen te belichten. Waarom? Omdat alles goed loopt, de nieuwe site in aanbouw is en er naast de uren die ik er per dag gemiddeld in steek niet zo heel veel spannends aan de hand is :thumbsup: Site is snel en stabiel, forum idem. Is er nieuws dan meldt ik dat in het bewuste forum.

Na 2005 reageer ik zelden meer in het forum om herhaling te voorkomen. Je weet nu waarom.



@PN Ik kan je antartica account samenvoegen met je PN account. Geef maar aan of dat oké is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je bereidheid even naar de frontpage rss te kijken. Ik hoor graag! Je tweede opmerking betreur ik, maar ik zal er mee moeten leven, als dat jouw wens is. Wat er in 2005 gebeurd is zal (naar ik toch stellig mag hopen) een verwerpelijk incident zijn geweest. Idioten en dronkaards (en dus ook idiote dronkaards..)lopen er helaas genoeg rond op deze aardbol en dus ook binnen de geocaching gemeenschap. 99,9 procent van de lezers hier zal deze daad als walgelijk betitelen. Zo niet, dan moet ik rap mijn biezen pakken.... :-)

 

Toch heb ik in de vier jaar, dat ik hier met enige regelmaat rondkijk en wat berichtjes plaats wat gevoelens oproepende rimpels in de onderbuik gekregen waar het om de communicatie tussen gebruikers en beheerders / eigenaar van de site ging. Men mag mij corrigeren als anderen dit niet zo ervaren hebben. Helaas worden die gevoelens meestal gevoed door berichtjes uit de gemeenschap, niet door berichten van de zijde van het beheer. Vandaar mijn suggestie om te pogen wat meer tot een evenwicht te komen. Maar ik respecteer je argumenten om dat niet te willen doen. Het is jouw site en wij zijn slechts passanten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probleem is opgelost zie ik! Mooi. Antartica staat in de lijst van gebruikers die dit topic lezen. (zie hieronder)

Zat de hik, wat ik al dacht, toch lokaal bij antartica/Phoenix-night.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Bij deze nog NIET bedankt René.

 

Ik begrijp eruit dat het probleem HELEMAAL nog NIET opgelost is.

Ik heb vernomen dat hij volledig geblokkeerd is en dat is natuurlijk wel heel erg VREEMD!!!

 

Dus René je moet nog even iets aanpassen!!

Zodat hij weer op de website kan komen.

 

Groetjes,

 

Kees

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, probleem is niet opgelost!

Ik kan heel af en toe ergens bij, maar dat duurt eeuwen.

Het probleem ligt niet bij mij; M&M heeft vanuit zijn huis (100 km verderop) ingelogd met mijn gegevens en kan geen draadjes lezen en niet schijven.

Geoman, graag PM naar nachtavontuur AT gmail.com.

Overigens ben ik niet de enige met dit probleem!

Ik probeer nu deze post te plaatsen, in de hoop dat het lukt ................

PN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@PN schreef "Ik probeer nu deze post te plaatsen, in de hoop dat het lukt ................"

Posten lukt dus wel. Mooi!

Als het vanaf de ene locatie traag is en vanaf de andere niet lijkt het me helder.

Net even een kleine belronde gedaan langs wat vrienden ... niemand ervaart inlog/traagheid problemen.

Reset je modem eens.

 

Zie dat heel veel Cafe bezoekers momenteel zijn ingelogd dus zo'n vaart lijkt het (nu) niet te lopen.

Case closed lijkt me.

 

@Kees ... Ik denk het knipperen van je ogen. :bangin:

 

En zo houden de cafebezoekers me lekker bezig :wink2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@PN schreef "Ik probeer nu deze post te plaatsen, in de hoop dat het lukt ................"

Posten lukt dus wel. Mooi!

Als het vanaf de ene locatie traag is en vanaf de andere niet lijkt het me helder.

Net even een kleine belronde gedaan langs wat vrienden ... niemand ervaart inlog/traagheid problemen.

Reset je modem eens.

 

Zie dat heel veel Cafe bezoekers momenteel zijn ingelogd dus zo'n vaart lijkt het (nu) niet te lopen.

Case closed lijkt me.

 

Er zijn gewoon problemen, waarom kan ik wel met mijn eigen account normaal gebruik maken van dit forum en niet als ik gebruik maak van het account van Antarctica/PN?

 

Dat ligt dus echt niet aan de gebruikte hardware!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet de hardware dan de software! ... Even voor je opgezocht... op het IPS forum.

"De interne informatie uitwisseling - in de forumsoftware- van mensen met een dubbel account duurt langer. (Meerdere accounts op 1 IP adres)

Kan je testen door als gast in te loggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer, Geoman, dat je me niet gewoon wilt helpen.

Steeds maar zeggen dat het probleem bij mij ligt is te makkelijk.

Ook je laatste reactie is te kort door de bocht.

Ik schijn het niet duidelijk te kunnen maken dat ik sinds ongeveer een week problemen heb met lezen van forumberichten.

PN had tot vanavond geen enkel probleem, totdat PN iets melde over zijn alterego, toen kon PN ook niets meer.

Klinkt allemaal een beetje toevallig, nietwaar?

Maar ik moet op mijn werk inloggen en mijn router resetten en alles is opgelost .....

Overigens heb ik een paar dagen gelden voor dit probleem een ticket aangemaakt; ik wacht maar af wat daar mee gaat gebeuren.

Hopelijk lukt dit bericht .....

Antarctica
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...