Spring naar bijdragen

Rare Dingen


Tovenaartje

Aanbevolen berichten

Niet wil helpen? Nu breekt mijn klomp! Ben al vanaf 17:00 bezig met het onderzoek en probeer dingen de reproduceren. Denk je nu werkelijk dat ik voor de lol m'n avond geef om dit uit te spitten?

Tickets aanmaken heeft geen enkele zin want die komen op mijn bordje en gaan over hetzefde issue.

 

Ben er eigenlijk wel even klaar mee.

 

Dat zou ik antwoorden als ik Geoman was ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Die 5 uur werk die jij of je alterego ;) er in gestoken hebben worden enorm gewaardeerd.

Maar als je nog druk aan het zoeken bent; ook Odlaniger, Thex, De-fam, Kikkers en nog meer mensen hebben precies het zelfde probleem als ik hier beschrijf.

En die zitten niet allemaal op mijn router.

Antarctica

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Geoman schreef: Net even een kleine belronde gedaan langs wat vrienden ... niemand ervaart inlog/traagheid problemen.

 

Maar jouw vrienden zijn niet De Cafégangers.

Ik heb maar één account, maar heb dezelfde problemen als anderen. Blokkades, traagheid, ongeacht waar ik inlog.

Naast eventuele technische gebreken is er meer aan de hand. Ik ken de mensen achter geo.nl niet goed, dus ik ga niemand beschuldigen, maar iemand schenkt geen zuivere koffie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GeoGhost, ik wil niemand persoonlijk beschuldigen, ben geen ingewijde, maar ik denk te mogen concluderen dat er meer is dan een technisch probleem.

 

Weet je, liever drink ik een kop koffie met je dan een welles nietes discussie te voeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag was ik een leugenaar, nu schenken we weer geen zuivere koffie ...

Bedankt voor de liefdevolle woorden!

 

Ik ga zo even de SQL server een schop geven.

 

 

En dat alles vanuit dit testaccount... van onze vrienden bij de KPN.

Als jij ervoor zorgt dat alles weer goed komt, heb ik een paar liefdevolle woordjes. Tenslotte moet je die wel verdienen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SQL Server heeft een reset gehad. Ik merk geen verschil maar dat was al duidelijk ... dus cafegangers en/of andere .. Wie o wie heeft NU problemen zoals hiervoor aangegeven?

Graag duidelijke input. Ik neem iedereen serieus maar vandaag stond wel erg bol van ..ik wel, hij niet, af en toe maar niet als de maan hoog staat.., van horen zeggen.., alleen cafebezoekers..

Er zijn uiteindelijk maar een paar gevallen overgebleven.

 

Graag duidelijk omschrijven wat er aan de hand is. Wat zijn de gemiddelde laadtijden? Ook last vanaf een andere locatie? Heb je een drie, vier, vijf dubbel -ja komt voor- account? (Waarom zou je dit willen, maar dat is een andere discussie)

Ook met andere browser getest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geoman

Zachtjes aan kan ik de draadjes nu weer lezen, wat ik een aantal dagen achterheen niet kon. De inlaadtijd is ongeveer tussen de 15 en 20 seconden.

Café gangers dat is verleden tijd, voor mij is het voornamelijk lezen wat belangrijk is en af en toe eens posten als het om 1 van de SOS caches gaat.

Bedankt voor de moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Zachtjes aan kan ik de draadjes weer lezen' .... hmmmm vreemde zaak.

Volgens mij zit het hele cafe te janken van het lachen. Okeej de grap is geslaagd!

Morgen de RSS feed herstellen.

Bedankt he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehhhhh......Geen grap, en nee er wordt niet gelachen.

Een vreemd verhaal die ineens is opgelost, daar plaats ik nog wel mijn kanttekeningen.

Ik ben i.i.g blij dat het weer draait en hoe dat bij de rest zit weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben i.i.g blij dat het weer draait en hoe dat bij de rest zit weet ik niet.

 

Ik ondervind geen enkel probleem bij het gebruik (lezen/beantwoorden) van het forum.

Enkel een paar probleempjes met de Rich Text Editor (zie ander topic)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...