Spring naar bijdragen

Rare Dingen


Tovenaartje

Aanbevolen berichten

Ik ondervind nog steeds vertraging (wat overigens al een enorme verbetering is vergeleken met gisteren toen ik niets kon).

De laadtijd van een forumdraadje is ongeveer 15 seconden.

Zowel op laptop, Ipad als mobiel, getest met diverse browsers en vanaf verschillende IP adressen.


Geoman, wat mij betreft was dit allemaal absoluut geen grap, maar een heel serieuze vraag.

Ik ben allang blij dat ik weer iets kan lezen op dit forum.

Maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden.

Antarctica
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Na enige tijd niet op het forum kunnen berichten, is het zojuist gelukt! Er moesten behoorlijk wat handelingen gebruikt voor worden en eigenlijk ben ik verbaasd dat het vandaag mogelijk blijkt...

Kikker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er moesten behoorlijk wat handelingen gebruikt voor worden en eigenlijk ben ik verbaasd dat het vandaag mogelijk blijkt...

 

Welke handelingen heb je dan gebruikt? Deze zijn mss ook de oplossing voor de andere gebruikers die problemen hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Computer aanzetten, browser opstarten, favoriet aanklikken, inloggen ... Jullie kunnen toch niet ontkennen dat er behoorlijk wat handelingen gebruikt voor worden om op het forum te kunnen berichten. Dat het uiteindelijk toch weer is gelukt is dan ook beslist een felicitatie waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even een opmerking in de geest van het topic "Rare dingen".. Te pas, maar steeds vaker te onpas, drukken mensen op de knop 'Rapporteer'
Dit topic heeft weer een hele serie rapporteer PM's opgeleverd met als strekking "Meester ze/hij doet het weer"
We zijn daar helemaal klaar mee. Probeer eens onderling de lucht te klaren voordat de moderator als scheids moet optreden.
Grote kans dat je uitkomt op iets met soep en heet eten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen de RSS feed herstellen.

 

 

Laat je even weten wanneer je de oplossing hebt gevonden? Vooralsnog doet ie het niet (althans bij mij niet). En ik neem aan, dat je gezien je woonplaats de aandacht nu richt op het wegwerken van tenminste 150 pilsjes gedurende vier dagen???? Als het zo is... Veel plezier daarbij!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RSS > Oplossing gevonden. Hik... Repareer het een van de komende dagen. Hik.. Idd er zijn nu belangrijkere dingen onder de rivieren aan de gang dan een niet werkende link :kissie: Hik..

 

Een bepaalde groep personen

 

Laat ik die personen nu net in de stad allemaal zijn tegengekomen!! :beerchug:

 

Grtz vanuit :goof: Tullepetaonestad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voordat allerlei jolige types dit draadje helemaal kapen; gisteren liep het vlot op het forum, vandaag weer immens traag.

Vanaf verschillende IP adressen, op allerlei hardware en met verschillende browsers.

Er is dus nog steeds iets niet helemaal in orde.

PN (die zich afvraagt waarom modjes selectief ingrijpen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een cachevriend op bezoek; die kan na inloggen snel door alle draadjes (op mijn laptop).

Dus het probleem ligt niet hier, maar bij .nl.

Waarom kan er niet gewoon open kaart gespeeld worden.

Ik schijn of blijk iets gedaan of gezegd te hebben waardoor ik niet of zeer moeizaam kan lezen op dit forum.

Heb ik een ban? Zo ja, waarvoor? Zo nee, wat is er dan aan de hand met mijn account?

En nogmaals, ik ben niet de enige met dit probleem.

PN

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...