Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Met enige heimwee toch weer eens op dit forum om te kijken of de draadjes nog net zo langdradig zijn als gebruikelijk. En of ik weer last krijg van een déjà vu. Ja hoor, het gaat nog steeds over het echte cachen en over het ontvreemden van TB's. En met verdriet zie ik dat ik niet meer nodig ben om draadjes te laten ontsporen. Iedereen blijkt het te kunnen.

Overigens weet ik wat de echte geocacher is.

Vertel

Geplaatst

Tja...wie is de ECHTE cacher?

Schermafbeelding+2012-10-18+om+22.07.55.

Desiderius wist het antwoord al.... of juist niet?

• Top! 2
Geplaatst

Ach, Vlindertje is wel op meer fronten mis. De vergelijking met sport bijvoorbeeld. Zo worden de spelregels van diverse sporten regelmatig aangepast. Zoek maar eens op hoe voetbal 100 jaar geleden werd gespeeld. Maar ook recent zijn daar (en ook bij vele andere sporten) de nodige wijzigingen in de spelregels toegepast. Daarnaast wordt op vele trapveldjes, grasveldjes, etc. heel veel plezier beleefd aan voetbal zonder dat hier de excacte regels worden toegepast. Twee jassen of tassen als goal, afmeting van het veld zijn niet belangrijk, buitenspel laten we maar gaan, maar een lol dat we hebben. En geen KNVB of FIFA die zich hier druk over maakt.

Geplaatst

Vraagje :

Heeft een ECHTE geocacher schoenen aan of laarzen ??

Schoenen, want de nepcacher, lapt alles aan zijn of haar laars. Die draagt dus laarzen.

^ Prachtig!

De enige echte cacher is Mike Teague, hij was degene die de allereerste cache vond van de enige echte eerste legger (CO) Dave Ulmer.

De rest zijn naapers, ja ik dus ook :clap:

Daar heb je wel een punt :P

Geplaatst

Vraagje :

Ik vraag me af of iedereen die het bovenstaande citeert ten volle beseft wat er met laarzen wordt bedoeld. Niets om grapjes over te maken. Dergelijke associaties, en personen die ze maken, horen ook niet thuis op dit forum.

• Top! 1
Geplaatst

laars (de; v(m); meervoud: laarzen)

schoeisel met een schacht die het onderbeen bedekt: iets aan zijn laars lappen zich er niets van aantrekken

volgens Van Dale.

Lijkt me erg duidelijk wat een laars is.

Geplaatst (bewerkt)

Vraagje :

Ik vraag me af of iedereen die het bovenstaande citeert ten volle beseft wat er met laarzen wordt bedoeld. Niets om grapjes over te maken. Dergelijke associaties, en personen die ze maken, horen ook niet thuis op dit forum.

Leg uit.

Zal wel aan mij liggen, maar ik heb geen idee waar je het over hebt.

Edit ; heb het nu al 5 maal overgelzen, snap nog niet wat je bedoelt met geen grapjes, associaties, enz.

bewerkt door MacDD
Geplaatst

Vraagje :

Leg uit.

Zal wel aan mij liggen, maar ik heb geen idee waar je het over hebt.

Edit ; heb het nu al 5 maal overgelzen, snap nog niet wat je bedoelt met geen grapjes, associaties, enz.

Ligt niet aan jou, ik snap um ook nie!

Geplaatst

.............Dergelijke associaties, en personen die ze maken..............

Het spijt me Vlindertje maar volgens mij vlieg je hier toch echt uit de bocht.

Als ik de zin twee keer lees kan ik wel een hele nare associatie vinden maar die is bij mij absoluut niet naar boven gekomen.

De enige reactie die ik had 'wat is er mis met naaldhakken?'. Maar dat heb ik voor me gehouden.

Je bent nu even te zwaar op de hand is mijn indruk.

Geplaatst

Nou, ik denk dat Vlinder er niet ver naast zit. Al las ik de vraag ook niet gelijk zo zwart. Maar de vraag van sprinkhaan slaat immers nergens anders op. Ik heb hem op rapport geslingerd, eens zien wat de moderator ervan vindt.

Wellicht voelt ie zich wat in het nauw gedreven na het commentaar op zijn originele en vernieuwende STIP idee.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...