Spring naar bijdragen

Volgens .nl Heb Ik Helemaal Geen Caches Gevonden


Waterlander

Aanbevolen berichten

Ik wilde kijken welke caches ik nog moest loggen en toen kon ik helemaal geen logs van mij vinden!! Dit is op geocaching.nl.

 

Zelfs als ik eigen kaart aanmaak dan heeft de Waterlander niets gevonden.

 

Het is al een tijdje geleden dat ik hier gekeken heb, ik begrijp niet waarom ik daar niet meer besta.

 

De onzichtbare Waterlander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maak je geen zorgen. Wij "bestaan" hier geen van allen..... Wij worden slechts gedoogd als passanten, die gebruik kunnen maken van de forummogelijkheden en die iets zinnigs, interessants, humoristisch of helemaal niets hebben te zeggen..... Voor je cachegegevens zul je gewoon naar geocaching.com moeten. Dan krijg je alles keurig netjes op een rijtje en bovendien zijn de gegevens aktueel.

 

Helaas werken een flink aantal van de in een verleden geprogrammeerde sitefuncties niet meer. Dat geldt bijv. ook voor de geo d'or toekenningen. Dat is jammer, maar geen halszaak. Er zijn alternatieven voor in de plaats gekomen via bijv. geocaching.com (favorites).

 

Persoonlijk vind ik wel, dat het gewoon beter zou zijn om de frontpage van deze site eens onder handen te nemen. Dat kan programmeertechnisch niet moeilijk zijn. Je hoeft immers alleen maar de verwijzingen naar opties, die het niet meer doen te verwijderen. De rest kun je gewoon laten staan en aan de opties zélf hoef je ook niet direct te rommelen. Dat komt later wel en bestaat de wens ooit weer, om bepaalde mogelijkheden toch weer op te peppen, dan hoef je alleen maar weer een linkje te plaatsen op de entreepagina. Het gaat er om, dat wij als gebruikers de mogelijkheden, die niet meer werken gewoon niet meer kunnen zien. Dan hebben we er ook geen hartzeer van. Ik zie Claudia Schiffer ook nog maar zelden en daar word ik een stuk rustiger van..... :-)

 

Ik zou het zelf overigens wel weer heel fijn vinden, wanneer de rss feeds weer zouden werken. De nieuwe onderwerpen komen keurig in Outlook naar voren, maar de meldingen van de gewone 'vervolgberichten' krijg ik niet meer te zien. Zou het mogelijk zijn, daar eens naar te kijken tijdens een finetuningssessie??? Bij voorbaat dank daarvoor.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorie week in een ander draadje, is er geantwoord dat we allemaal weer opnieuw begonnen zijn na de update van de site.

Voor mij zou dat kunnen kloppen, want de caches die ik sindsdien gevonden heb, staan wel in de statistieken.

(Helaas kon ik het draadje zo gauw niet terugvinden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorie week in een ander draadje, is er geantwoord dat we allemaal weer opnieuw begonnen zijn na de update van de site.

Voor mij zou dat kunnen kloppen, want de caches die ik sindsdien gevonden heb, staan wel in de statistieken.

(Helaas kon ik het draadje zo gauw niet terugvinden)

Het beste bewijs, dat het soms beter is dingen NIET te laten zien. Wat er nu gebeurt leidt tot niets of tot verwarring. Bovendien zijn de gegevens van geocaching.com sowieso accuraat en aktueel. Bij geocaching.nl liep ik altijd tegen verklaarbare en vaak ook onverklaarbare verschillen op. In mijn optiek hebben de statistieken van geocaching.nl nooit veel toegevoegd, maar daar mogen medecachers natuurlijk anders over denken. Ik spreek slechts voor mijzelf. Dus weer een reden om de linkopties op de toegangsbladzijde van geocaching.nl aan te passen. Op een simpele manier kan er dan een hoop duidelijkheid verschaft worden.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn goede voornemen m.b.t. deze site voor het nieuwe jaar, alleen nog het forum bezoeken.

Voor alle andere zaken hier niet meer komen dat geeft alleen maar irritatie en frustratie.

Voor actuele gegevens kun je ook op andere plekken terecht.

 

Beste wensen allemaal en Happy Caching

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat merk ik nu ook.

Even wat doorgelezen....hm lijkt ook niet weer te komen. Ik vond het erg handig te kunnen zien welke caches ik nog niet had gevonden in een bepaald gebied.

Dus ...... hoe kunnen we er voor zorgen dat we het wel weer kunnen zien??

 

En ja op .com werkt het echt ook.

bewerkt door zoekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]

Dus ...... hoe kunnen we er voor zorgen dat we het wel weer kunnen zien??

 

Neem ook eens een kijkje op geocaching.com. Het zal best even wennen zijn, maar dan heb alles bij de hand voor wat betreft geocaches, founds en ga maar door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...