Spring naar bijdragen

Huh, 8 Finds Maar Op Geocaching.nl?


MarcoDomi

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik wil een zeer welverdiende Geo d'Or toekennen aan Rotstreek, die wij EIN-DE-LIJK hebben opgelost. :clap:

ik heb de aanvullende functionaliteit al geactiveerd. Nu krijg ik echter de meldeing dat ik pas 8 finds zou hebben en Rotstreek niet heb gelogd...

Ik dacht dat Geocaching.com en Geocachin.nl gekoppeld waren? Of moet ik alles dubbel loggen? Wat doe ik fout?

 

Liefs Domi

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je doet niets fout: je kunt d'Ors alleen toekennen aan oude caches. Het inlezen van nieuwe caches door .nl is een tijd geleden gestopt en sindsdien niet meer up-to-date (idem op de kaart).

 

Je kunt wel een Favorite toekennen, de vergelijkbare functionaliteit van .com

 

Het meest functionerende van deze site is het forum, dat recent is vernieuwd - alhoewel daar helaas klakkeloos wel eens zaken verdwijnen.

bewerkt door Birdie.NL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine aanvulling: sinds de (laatste) update is iedereen volgens .nl weer bij 0 founds begonnen.

Als je de geo d'Or stats van mij bekijkt zul je zien dat ik meer geo d'Ors heb uitgedeeld dan dat ik finds heb :blink:

 

Als je PM bent, zou je een favo kunnen geven. Die is wat minder exclusief (je mag er 2 keer zoveel geven) maar geeft ook een blijk van waardering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groot voordeel van favo is dat je dat gewoon op GC.com kan doen, dat elke CO dat ook gelijk ziet en dat je er in het buitenland ook wat aan hebt. Gewoon 1 systeem voor de hele wereld geïntegreerd in de site. En ja je mag ze eerder uitdelen, maar als je er zelf exclusief mee omgaat, dan heeft het dezelfde waarde (voor jou als uitdeler). Althans zo ga ik ermee om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...