Spring naar bijdragen

Gevonden Tijdens Cachen ....

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Een compleet auto-radio-cd-dvd-navigatie systeem...Lag duidelijk te wachten tot de niet eerlijke vinder/jatter hem weer kwam ophalen...Geen zin in politie gedoe..dus maar laten liggen...

Gelukkig denkt niet iedereen er zo over.......

Geplaatst

Een compleet auto-radio-cd-dvd-navigatie systeem...Lag duidelijk te wachten tot de niet eerlijke vinder/jatter hem weer kwam ophalen...Geen zin in politie gedoe..dus maar laten liggen...

Gelukkig denkt niet iedereen er zo over.......

Heb al weer spijt van de opmerking over politiegedoe, maar als ik diverse berichtjes doorspit hebben er meer mensen gedoe met politiegedoe...

Ik zal mijn leven beteren, hoewel ik een koe redden ook niet slecht vind, maar daar lees je dan weer niets over....

Maar i.p.v. hier een reageer lijst te creëren op alles wat ons niet bevalt, kunnen we het onderwerp beter houden op de vraag: Gevonden tijdens cachen....?

Geplaatst

Inbrekers gereedschap onder de brug waar ook de cache lag. De politie op de hoogte gesteld, die waren er erg blij mee.

Het was in mijn eigen woonplaats dus hopelijk kunnen ze de inbreker oppakken!

• 1 month later...
Geplaatst

Net andersom, ik heb bij een cache in het Harde mijn gps laten liggen, tijdens afgelopen winter, een week later, lag hij nog steeds op dezelfde plek, zeiknat, alles losgehaald goed gedroogd, en alles doet het nog.

Mazzel,.... Goed spul van Garmin.

Geplaatst

Ik ga het liefst op zoek naar caches waar ik van tevoren al verwacht om iets te vinden. Dan gaat het niet om een toevallige vondst van iets materieels, maar om de lokatie zelf. Dankzij een cache wéér een plekje gevonden dat ik nog niet kende. In een regio waarvan je denkt alles al eens gezien te hebben. Weer zo'n interessante 'lost place' bijvoorbeeld.

Net zo leuk is het spotten van dieren of hun sporen, het vinden van verwilderde fruitbomen, waarvan je later kan oogsten of een leuke plek om er eens te picknicken of te bivakkeren. Stuk voor stuk dingen die je alleen vindt als je op zoek gaat naar de cache. Leuk als je die ook vindt, maar indien niet, is het geen ramp.

Mijn meest bizarre vondst tijdens het zoeken naar een plek voor een geocache was een lijk van iemand die al 10 weken zoek was. Héél zelden dingen die mensen verloren hebben. Waar ik kom, komen niet zoveel mensen.

Geplaatst

Een bankpasje! Bleek afkomstig van een diefstal (zakken gerold). Er stond een niet zo heel alledaagse naam op en ik heb met enig speurwerk (je bent geocacher of niet) de eigenaar achterhaald en het pasje persoonlijk terugbezorgd. Die reageerde vreemd terughoudend, maar ik bedacht me achteraf dat hij misschien dacht dat ik de zakkenroller was, en misschien wel even in zijn huis wilde kijken of ook daar wat te halen viel.

Nog later bedacht ik me dat ik geen moeite had hoeven doen en het pasje ook gewoon op het politiebureau had kunnen afgeven...

Verder veel leuke dingen maar ook veel te veel zwerfval en zelfs opzettelijk gedumpt afval; hele matrassen en zakken vol met puin. Wat een viezerikken heb je toch.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...