Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

Humidor, heel goed. Heb me er met extreem veel moeite van weten te ontworstelen. Als er iemand met een brandende sigaar langs loopt gaat mijn neus nog steeds omhoog.

Wel eens een vers gedraaide nog vochtige sigaar geproeft. Magnifiek !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wel eens een vers gedraaide nog vochtige sigaar geproeft. Magnifiek !

Eeehhh Thex, als jij over versgedraaide nog vochtige sigaren begint, krijg ik spontaan weer visioenen van glijweerstandscoefficientsberekeningsformules van faecalien in vlak- dan wel diepsspoelende closetpotten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb teveel op: Stop bestel maar van Rowan Here er maar in. Ok, done

 

 

 

Wel eens een vers gedraaide nog vochtige sigaar geproeft. Magnifiek !

Eeehhh Thex, als jij over versgedraaide nog vochtige sigaren begint, krijg ik spontaan weer visioenen van glijweerstandscoefficientsberekeningsformules van faecalien in vlak- dan wel diepsspoelende closetpotten.

 

 

 

Dat ook, maar ik bedoel op die zeldzame eventjes onder cigarenrokers, waar een cigarenmaker hand-bunch-rolled ter plekke. Da's goddelijk kan ik je verklappen.

bewerkt door thex
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dat ook, maar ik bedoel op die zeldzame eventjes onder cigarenrokers, waar een cigarenmaker hand-bunch-rolled ter plekke. Da's goddelijk kan ik je verklappen.

 

Ik verheug me er nu al op.

 

Ik heb een tegoedbon voor een workshop sigarenmaken en in het circuit gonst het in het rond, dat er binnenkort bij een van Nederlands bekende sigarenhuizen een bekende Dominicaanse (van oorsprong Cubaanse) sigarenmaker op bezoek komt. Die doet een promotour in Europa en maakt ook ter plaatse sigaren die dan kunnen worden geproefd.

 

Ga daar zeker heen, als het in de agenda past.

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zil: Jij óók al aan de slaapmuts? Nou vooruit dan maar :thumbup: Had je al begrepen dat de school van Kikkervisdochter zo'n gezellige Kerstmarkt heeft gehouden? Werden jouw mini pizzaatjes nog gewaardeerd? Mijn toetsenbord is nu niet vooruit te branden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...