Spring naar bijdragen

Geocafé "het Opkikkertje" December 2012


hooningkorf

Aanbevolen berichten

Alsjeblieft Kikker, een heerlijke fruitcocktail voor jou! En dankje voor de rosé, heerlijk!!

 

Od, zoveel raars heb ik toch niet uitgespookt vannacht??

Ik heb alleen maar de sirtaki gedanst en mijn fiets is doormidden gebroken..

Even serieus, heeft iemand dat ooit meegemaakt dat tijdens het fietsen de fiets ineens doormidden breekt? Het frame is gewoon helemaal gebroken!!

Ben wel blij dat ik er met alleen wat blauwe plekken vanaf ben gekomen en niet met mijn hoofd op straat ben gevallen.

Klinkt alsof het tijd wordt om wat aan de lijn te doen?

Ik heb wel eens gehad dat mijn stuur afbrak terwijl ik net van een brug af reed. Dat is ook best interessant. Gelukkig kon ik toen mijn evenwicht nog bewaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een stuur is slechts om je handen kwijt te kunnen. Sturen doe je in feite met je lichaam. Enig probleem kan optreden indien je handremmen hebt. Maar met een beetje lenigheid gooi je dan het slot dicht, dat remt behoorlijk af. Nieuwe spaken kosten 95 cent per stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een stuur is slechts om je handen kwijt te kunnen. Sturen doe je in feite met je lichaam. Enig probleem kan optreden indien je handremmen hebt. Maar met een beetje lenigheid gooi je dan het slot dicht, dat remt behoorlijk af. Nieuwe spaken kosten 95 cent per stuk.

Dat heb ik eens gedaan toen ik bij mijn vader achterop zat. Dat is ook best interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Een stuur is slechts om je handen kwijt te kunnen. Sturen doe je in feite met je lichaam. Enig probleem kan optreden indien je handremmen hebt. Maar met een beetje lenigheid gooi je dan het slot dicht, dat remt behoorlijk af. Nieuwe spaken kosten 95 cent per stuk.

Dat heb ik eens gedaan toen ik bij mijn vader achterop zat. Dat is ook best interessant.

 

:w00t2:

Je zegt overigens: Ik heb wel eens gehad....... Dat suggereert dat je meer dan één keer je stuur bent kwijtgeraakt.

 

Ligt niet aan de las. Als ik het goed heb begrepen is een buis gescheurd.

 

Geen max? Bij de specificaties van mijn fiets staat: gewicht 22 kilo.

 

Tijd om naar huis te fietsen. Heel voorzichtig, ik heb namelijk hetzelfde merk fiets als Zillah hoorde ik zojuist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, goedemorgen Thex,

 

Heeft iedereen het zo druk in de laatste week voor Kerst, dat niemand er nog aan toe is gekomen om het ontbijt klaar te zetten? Zelfredzaam heb ik zo het één-en-ander uit de koelkast gehaald. Brood, kerststol, boter, margarine, spek, eieren, en héél véél worstsoorten. Uit een andere kast heb ik beschuit en hagelslag gehaald. Thee is gezet en de koffie staat klaar.

 

Fijne dag maken allemaal :)

 

Ik hoop wel dat dit allemaal snel geschreven is zonder taalvouten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Zil en Od :) Lusten jullie koffie met een kerstkransje?

Overigens de koffie staat niet alleen klaar voor Od en Zil. Iedereen die trek heeft in iets warms mag het cafeetje binnen lopen. Er brandt al een kaars op de stamtafel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...