Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Het wordt vast een mooie dag. Ik kan tot ongeveer kwart voor 11 in het café blijven. Daarna lekker cachen. Ik pak nog een lekker kopje muntthee. Ontbijt heb ik al op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Flaker91 Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Sorry, ik drink geen koffie en geen thee! Was even weg, ontbijtje met een krentenbol en een goed glas melk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Oké ik drink ook melk, maar bij voorkeur toch chocolademelk. Ik zal even drie glazen pakken. Oók een glas voor de Cacheman... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Ik pak nog een kop muntthee. Ik heb het gevoel dat ik ver van huis ben. En over een uur ben ik nog verder van huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Wat is er met je Thex? Waarom kijk je zó boos? Had je misschien graag met Tov mee gewild vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Ik denk dat hij een beetje jaloers is. Maar ik weet nog niet op wie. Op jou of op mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Sjonge jonge, wat een regen! Heeft er iemand shampoo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Ik heb droog weer besteld hoor. Maar misschien alleen voor Den Helder en niet voor de rest van Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Op het damestoilet staat nog een flesje. kijk je uit met het slot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tovenaartje Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Tot vanavond allemaal. Ik ga ervandoor. Zie dat het net droog is, dus het komt allemaal nog goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Ik wens je een fijne dag Tov. Ik heb een klein beetje kennis van de omgeving, dus ik ben best wel een beetje benieuwd hoe jouw dag er precies uit gaat zien. Mocht je Johannes nog zien? Doe hem dan de groetjes van alle stamgasten, en wens hem het aller- allerbeste toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 (bewerkt) Lunchtijd! Ter voorbereiding op onze reis een warme aziatische lunch met noodles, nasi, goenten-, vlees, vis-en garnalen gerechtjes. Varierend van lekker pittig tot mild. 16 december 2012 bewerkt door Jiejie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Wanneer vliegen jullie de lucht in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 (bewerkt) Ik durf het bijna niet te vragen, maar met zoveel cache ervaring alhier zou er toch zomaar iemand kunnen zijn die kan helpen.... Wie weet er leuke caches in Shanghai, Lijiang, Xizhou,en Yangshuo? We gaan volgende week zaterdag de lucht in Als je rond 21:20 een grote BOEM hoort, zijn wij dat 16 december 2012 bewerkt door Jiejie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten